کد خبر : 1769353 | 30 تیر 1400 ساعت 11:54 | 95.3K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم نهایی؛

سرپیچی رونالدو از مورینیو؛ CR7 از ایتالیا نمی‌‎رود

تنها 12 ماه از قرارداد کریستیانو رونالدو و یوونتوس باقی مانده و این فوق ستاره با وجود پیشنهاداتی که از منچستریونایتد و PSG دارد، درباره آینده خود تصمیم دیگری گرفته است.

سرپیچی رونالدو از مورینیو؛ CR7 از ایتالیا نمی‌‎رود

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است تا به قراردادش با یوونتوس متعهد بماند. ستاره 36 ساله به آخرین سال از قرارداد خود با بیانکونری رسیده و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد.

گزارش شده که با توجه به علاقه یووه به تسویه بدهی های خود، هیچ تعجبی ندارد که دستمزد 56 میلیون یورویی سالانه رونالدو در این میان فدا شود.

این موضوع البته به این معنا نیست که عملکرد CR7 تضمین کننده چنین هزینه ای نیست. از زمان انتقال 119 میلیون یورویی رونالدو در سال 2018 به یووه، او در سه فصل 100 بار برای بیانکوری گلزنی کرده است، از جمله 29 بار در 33 بازی در سری A در فصل گذشته.

 

1625417

 

در ماه های اخیر صحبت هایی از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد مطرح بوده و پاری سن ژرمن نیز از باشگاه هایی است که مشتاق به خدمت گرفتن فوق ستاره پرتغالی است.

 

اما لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که رونالدو تصمیم دارد یک فصل دیگر هم در یووه بماند و سپس در تابستان آینده به دنبال مقصد جدیدی برای خود باشد.

این خبر فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یووه، را که همواره باور داشت رونالدو در تورین خواهد ماند، بسیار خوشحال خواهد کرد.

او پیشتر در این ماه گفته بود: "ما هیچ علامتی از سوی رونالدو ندیده ایم که نشان دهد او قصد رفتن دارد. لزومی ندارد که درباره نقل و انتقالات صحبت کنیم و یوونتوس نیز قصد ندارد که او را بفروشد. درباره بازیکنی صحبت می کنیم که در 44 بازی در فصل قبل 36 گل به ثمر رسانده."

 

1625416

 

این خبر اما چندان به مذاق ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رم، خوش نخواهد آمد. مورینیو و رونالدو سه سال را با یکدیگر در رئال مادرید گذراندند و با وجود روابط اغلب شکرآب بین این دو، بین سال های 2010 تا 2013 به قهرمانی در لالیگا و قهرمانی کوپا دل ری رسیدند.

 

مورینیو پس از پیوستن به رم درباره اینکه چه احساسی از روبرویی با شاگرد سابقش دارد، به شوخی گفت که ترجیح می دهد رونالدو قبل از آغاز فصل 22-2021 ایتالیا را ترک کند!

 

مورینیو گفت: "او باید همین الان ایتالیا را ترک کند و من را راحت بگذارد! همه این را می گویند و من هم موافقم که او دیگر 25 ساله نیست. او 36 سال دارد. او 50 گل نمی زند اما چند گل زده؟ 35 گل.

رکورد او فوق العاده است. اعداد و ارقام نشان دهنده همه چیزند."

 

1623739

 

سرمربی سابق منچستر یونایتد و چلسی یک بار رونالدو را بهترین چیزی که در زندگی حرفه ایش برایش اتفاق افتاده توصیف کرد.

اما با رکورد 10 گل در 12 بازی برابر تیم جدیدش، این رویا می تواند خیلی سریع تبدیل به یک کابوس مجسم شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها