کد خبر : 1769355 | 30 تیر 1400 ساعت 12:08 | 72.6K بازدید | 1 دیدگاه

قرعه مرگ برای دختر ایرانی در گام اول

رویارویی ناهید و کیمیا در توکیو کنسل شد!

با مثبت شدن تست کرونای تکواندوکار شیلیایی در وزن ناهید کیانی، قرعه او تغییر کرد و به مراتب هم سخت تر شد.

رویارویی ناهید و کیمیا در توکیو کنسل شد!
به گزارش "ورزش سه"، ماجرای قرعه وزن 57- کیلوگرم تکواندوی زنان برای خودش پیچیده و عجیب بوده است. با اینکه اضافه شدن کیمیا علیزاده به عنوان نفر هفدهم جدول این وزن را کاملا تغییر داده بود و باعث رویارویی او با ناهید کیانی در دور نخست شده بود، ناگهان در آستانه شروع المپیک توکیو، مثبت شدن تست کرونای تکواندوکار شیلیایی جدول را بار دیگر بهم ریخت. 

تست کرونای فرناندا آگوئیر تکواندوکار 21 ساله شیلیایی در فرودگاه ژاپن مثبت شد تا  دارنده مدال برنز پان آمریکا مجبور به کناره‌گیری از رقابت‌های وزن 57- کیلوگرم تکواندوی بانوان المپیک 2020 توکیو شود.

 حالا مسابقات این وزن نیز مثل اوزان دیگر با حضور 16 نفر برگزار خواهد شد و این یعنی کنسل شدن رویارویی دو دختر ایرانی در گام نخست. پیش از این قرار بود ناهید کیانی نماینده تکواندو ایران و رنکینگ 17 مسابقات در دور نخست به مصاف کیمیا علیزاده نفر شانزدهم رنکینگ رقابت‌ها از تیم پناهجویان برود اما با مثبت اعلام شدن کرونای تکواندوکار شیلیایی قرعه مرگ به سراغ کیانی آمد. 
 
 
1625435

تنها نماینده تکواندوی زنان ایران در دور نخست حریف جید جونز، دارنده دو مدال طلای المپیک 2012 و 2016 و یک مدال طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی است؛ قرعه ای که می توان از آن به عنوان سخت ترین قرعه ممکن نام برد. 

کیانی در صورت پیروزی در این دیدار با برنده مسابقه پاتریشیا آدامکیویژ از لهستان و شو لی جون از چین خواهد رفت. کیمیا علیزاده نیز در طرف مقابل جدول با حتیثه کبری ایلگون از ترکیه دیدار خواهد کرد و قرعه ای به مراتب راحت تر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها