کد خبر : 1769358 | 30 تیر 1400 ساعت 12:26 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

تارتار- نکونام؛ همه چیز محترمانه بود(عکس)

مهدی تارتار و جواد نکونام روز گذشته در نهایت احترام تماشاگر دیدار تیم هایشان بودند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پیکان و فولاد روز گذشته در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که بر خلاف بازی رفت دو تیم شاهد هیچ حاشیه خاصی نبودیم. 


در مسابقه رفت که با تساوی بدون گل در اهواز به پایان رسید، ماجراهای تغییر خط کشی زمین فولاد آره نا و کوچک کردن مستطیل سبز بسیار حاشیه ساز شد.  نکونام و تارتار در طول مسابقه نیز با هم درگیری های لفظی داشتند و این حواشی به روزهای بعد از بازی نیز کشیده شد.


با گذشت ماه ها پیکان و فولاد روز گذشته دیدار برگشت را انجام دادند و در شرایطی که خیلی ها پیش بینی می کردند در این بازی نیز حاشیه هایی به وجود بیاید اما اینبار همه چیز زیر سایه احترام بود.

 

1625429


قبل از شروع بازی مهدی تارتار و کادرفنی اش به رسم ادب به سمت نیمکت فولاد و نکونام رفتند و به آنها خوشامد گفتند. برخورد تارتار و نکونام در ابتدای بازی نشان داد که آنها کدورت های گذشته را کنار گذاشته اند و حتی برخلاف بازی رفت که فولادی ها به سمت نیمکت پیکان نرفتند و عکسی میان سرمربیان دو تیم رد و بدل نشد، اینبار آنها ثانیه هایی به خوش و بش هم پرداختند و با گرفتن عکس یادگاری به سمت نیمکت هایشان رفتند.


تارتار و نکونام در طول بازی نیز از لب خط صحبت خاصی با یکدیگر داشتند و بعد از سوت پایان مسابقه نیز با یکدیگر داست دادند تا همه چیز در تقابل پیکان و فولاد زیر سایه احترام برگزار شود و بازی بدون حاشیه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها