کد خبر : 1769359 | 30 تیر 1400 ساعت 12:48 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی تکواندو عازم توکیو شد؛

خلیفه از حضور در المپیک 2020 باز ماند

تیم ملی تکواندوی کشورمان در حالی شب گذشته برای حضور در المپیک 2020 عازم توکیو شد که سرمربی تیم ملی در این سفر ملی‌پوشان را همراهی نکرد.

خلیفه از حضور در المپیک 2020 باز ماند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ملی تکواندو ایران به منظور حضور در رقابت‌های میکس تیمی المپیک 2020، شب گذشته (سه‌شنبه - 29 تیر ماه) تهران را به مقصد  ژاپن ترک کرد اما سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم ملی کشورمان، ملی‌پوشان را در این سفر همراهی نکرد. 
 

گفته شده است که دلیل عدم همراهی تیم ملی تکواندو توسط سیدنعمت خلیفه، مشکلات گوارشی سرمربی تیم ملی کشورمان بوده است. 

امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی ملی‌پوشان تکواندو ایران در اولین دوره برگزاری مسابقات میکس تیمی المپیک 2020 خواهند بود که به صورت آزمایشی توسط فدراسیون جهانی تکواندو در این دوره برگزار خواهد شد. 

 

این رقابت‌ها طی روزهای 2 تا 5 مردادماه در سالن "ماکوهاری مسه" برگزار م‌ شود که هر روز یک مسابقه تیمی قبل از رقابت‌های کسب مدال برنز بخش انفرادی انجام خواهد شد.

 

براساس قرعه‌کشی که صورت گرفته، چین، ساحل عاج و روسیه در گروه اول قرار گرفتند که ابتدا هوگوپوشان چین و ساحل عاج با یکدیگر مبارزه می‌کنند و برنده این دیدار به مصاف تیم روسیه می‌رود. ایران و ژاپن نیز در گروه دوم قرار دارند که برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و برنده به فینال راه پیدا می‌کند.

 

دیدگاه‌ها