کد خبر : 1769363 | 30 تیر 1400 ساعت 12:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

تا هفته آخر برای سهمیه می‎‌جنگیم 

آقاجانپور: از نمایش تیم سایپا تعجب کردیم

مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان معقتد است انجام چند بازی سنگین و پشت سر هم سبب شده تا این تیم فرم خوبی در مقابل سایپا نداشته باشد.

آقاجانپور: از نمایش تیم سایپا تعجب کردیم

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان موفق شد با نتیجه یک بر صفر در خانه سایپا را از پیش رو بردارد و حالا امیدوارتر از گذشته به دنبال کسب سهمیه آسیایی است. محمد آقاجانپور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: چند تیم در رقابت کسب سهمیه آسیایی هستند و چند تیم هم مثل همین سایپا برای بقا می جنگند. بعد از تغییراتی که در تیم‌سایپا اتفاق افتاده بود شاهد نمایش خوبی از آنها در روز گذشته بودیم. خودمان هم از نحوه بازی سایپا تعجب کرده بودیم. هرچه به اواخر فصل نزدیکتر میشویم بازی ها فشرده تر می شود باید تلاشمان را بکنیم تا امتیازات لازم را بگیریم. 


او در مورد ضربه پنالتی سایپا که دروازه‌بان گل گهر مهار کرد و بلافاصله بعد از آن آنها به گل رسیدند ادامه داد: همانطور که شما هم گفتید پنالتی سایپایی ها با واکنش خوب مهرداد بشاگردی روبرو شد و سه امتیازی که در بازی دیروز گرفتند بازگشت پنالتی مهرداد بشاگردی  بود. همین جا، جا دارد از او تشکر کنم علاوه بر اینکه پنالتی گرفت زحمات یک سال یک تیم را به ثمر رساند و بعد از آن  اتفاقات خوبی افتاد و ما تا دقیقه ۹۰ جنگیدیم و در دقیقه ۹۱ و در وقت  های اضافه گل زدیم و پیروز بازی شدیم و تا هفته آخر به کسب سهمیه امیدوار هستیم.


مدافع جوان گل گهر در مورد صحبت‌های امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه سایپا از گل گهر بهتر بازی کرد توضیح می‌دهد: در طول یک فصل در یک بازی چنین اتفاقاتی می‌افتد و از آن جا که ما دو بازی پشت سر هم در لیگ و جام حذفی انجام دادیم فشار بدنی روی ما بود و خدا را صد هزار مرتبه شکر که بچه ها همت کردند و موفق شدیم این بازی را ببریم.


وی در مورد این که از طریق جام حذفی هم شانس کسب سهمیه دارند گفت: در این چند  هفته توانستیم نتایج خوبی بگیریم و در نهایت هم به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کردیم. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان با این همه هزینه که انجام دادند نتوانستند به نیمه نهایی راه پیدا کنند. تیم ما با همدلی و رفاقت موفق شده به این مرحله برسد و نباید انتظاری از کسب سهمیه از گل گهر که تازه سال دومش است در لیگ برتر حضور دارد داشته باشیم. تا همینجا هم بچه ها معجزه کردند و باید دستشان را بوسید.


آقاجانپور در پایان در مورد دیدار بعدی شان در لیگ افزود: بازی با سایپا تمام شده و تمام تمرکزمان را روی دیدار با نفت مسجدسلیمان گذاشته‌ایم و همانطور که در صحبت‌هایم گفتم علاوه بر گل گهر  چند تیم دیگر هم برای کسب سهمیه می‌جنگند و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما هم دو هفته آخر تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم دست پر از دو بازی آینده برگردیم.

دیدگاه‌ها