کد خبر : 1769379 | 30 تیر 1400 ساعت 13:26 | 40.2K بازدید | 3 دیدگاه

مدیر برنامه‌‎های برایتویت اعلام کرد؛

به بازیکن من کاری نداشته باشید؛ او در بارسا می‌ماند

مدیر برنامه های مارتین برایتویت، ستاره دانمارکی بارسا، با رد شایعات درباره انتقال این بازیکن به وولورهمپتون، گفت که او در فصل 22-2021 نیز در نوکمپ خواهد ماند.

به بازیکن من کاری نداشته باشید؛ او در بارسا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه وولورهمپتون به جذب مارتین برایتویت شنیده می شد. برونو لیژ مشغول بازسازی گرگ ها در مولینکس است و گزارش شده در صدر لیست بازیکنان مورد نیازش، نام ستاره دانمارکی بارسا قرار دارد.

همچنین گفته می شد که ژرژ مندس، ایجنت معروف و قدرتمند جهان فوتبال که روابط نزدیکی با هر دو باشگاه دارد، در حال مذاکره برای عملی شدن این انتقال با مبلغ 15 میلیون یورو است.

هر چند حسن جتینکایا، مدیر برنامه های برایتویت، این شایعات را رد کرده و می گوید این بازیکن فصل بعد هم در نوکمپ خواهد بود.

 

1625484

 

جتینکایا در این باره گفت: "ژرژ مندس هیچ ربطی به مارتین برایتویت ندارد و این هم مثل دیگر گزارش ها یک گزارش نادرست است. ژرژ مندس بازیکنی در بارسلونا ندارد.

او می تواند روی ولوز تمرکز کند، اما من در بارسلونا از بازیکنانم مراقبت می کنم. چرا باید مارتین برایتویت به ولورهمپتون نقل مکان کند و چرا باید ایجنتی که در بارسلونا بازیکنی ندارد سعی کند بازیکن من را به ولورهمپتون ببرد، حتی اگر همانطور که می دانم مندس با باشگاه هایی مانند ولورهمپتون ارتباط خوبی داشته باشد؟ این صحبت ها اتلاف وقت برای همه است.

مارتین برایتویت در بزرگترین باشگاه جهان بازی می کند، او با یکی از مهمترین مربیان جهان کار می کند. از روز اول تا کنون همه چیز از نظر زمان بازی در بارسلونا و احساس خوبی که در باشگاه دارد، از همه انتظارات فراتر رفته و او بسیار خوشحال است.

او با آماری باورنکردنی یکی از بهترین بازیکنان یورو 2020 بود و به بازی در بارسلونا ادامه خواهد داد."

 

1625483

 

بارسا در فوریه سال 2020 با مبلغ 18 میلیون یورو برایتویت را با قراردادی 4 ساله از لگانس جذب کرد و از آن زمان این بازیکن دانمارکی در 53 مسابقه در تمام رقابت ها 8 گل برای کاتالان ها به ثمر رسانده است.

با وجودی که این بازیکن 30 ساله یکی از مهره های کلیدی در فصل سخت و دشوار بارسا بود اما گل گزارش کرده است که او نیز یکی از بازیکنانی است که در تلاش برای کاهش صورتحساب ها در این تابستان در لیست فروش بلوگرانا قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها