کد خبر : 1769393 | 30 تیر 1400 ساعت 14:35 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

این بازیکن در همه جا بازی می‌کند! (عکس)

نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با ذوب بخاطر اخراج دروازه‌بانش، مدافع خود را به دروازه فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی پیروزی ارزشمند مقابل ذوب‌آهن را به دست آورد و بقای خود در لیگ برتر را قطعی کرد که نزدیک بود اخراج نیما میرزازاد در لحظات پایانی این مسابقه آنها را با مشکل مواجه کند، اما انتخاب یک گلر از بین بازیکنان دروازه آنها را در سه دقیقه پس از آن بسته نگه داشت.

 

سعید بیگی که در دیدار مقابل ذوب‌آهن مدافع چپ نساجی مازندران بود، در دقایق تلف شده و پس از اینکه نیما میرزازاد از زمین اخراج شد و نساجی هم هیچ تعویض دیگری نداشت، دستکش‌های دروازه‌بانی را در دست کرد تا وظیفه حراست از دروازه تیمش را عهده‌دار شود که البته هیچ توپی درون چارچوب او نیامد.

 

بیگی در شرایطی دروازه‌بانی را برابر ذوب‌آهن تجربه کرد که پیش از این در تمام نقاط ضعف ازجمله دفاع میانی، دفاع راست، دفاع چپ، هافبک و ... به میدان رفته و فقط به‌عنوان گلر یا مهاجم در ترکیب قرار نگرفته بود که دروازه‌بانی را امتحان کرد.

 

1625523

 

1625522

 

1625524

 

هافبک فصل گذشته سایپا که جزو نفرات تاثیرگذار نساجی مازندران در لیگ بیستم بوده و در دور برگشت هم عملکرد قابل توجهی در خط دفاعی داشته، تنها بازیکن این فصل فوتبال ایران به حساب می‌آید که تقریبا در تمام پست‌ها طی یک سال بازی کرده و به نوعی رکورددار شده است.

دیدگاه‌ها