کد خبر : 1769401 | 30 تیر 1400 ساعت 15:27 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌خواهیم به استقلال امتیاز بدهیم؛

زامهران: خیالمان بابت ماندن در لیگ راحت شد

هافبک مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با پیروزی برابر ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی داشتیم.

زامهران: خیالمان بابت ماندن در لیگ راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از حساس ترین رقابت های هفته 28 ام لیگ برتر در اصفهان برگزار شد و شاگردان ساکت الهامی موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 ذوب آهن را شکست دهند. با این نتیجه نساجی مازندران که روزهای بسیار دشواری را تجربه می کرد، با عملکرد خوب سرمربی خود به لیگ 21 ام رسید.


 حسین زامهران هافبک مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران پس از کسب این نتیجه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با پیروزی برابر ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی مقابل تیم خیلی خوب ذوب آهن داشتیم. آنها هم برای بهبود شرایط شان در جدول تلاش می کردند و ما هم می خواستیم کار را تمام کنیم و خیالمان بابت ماندن در لیگ راحت شود و بتوانیم جایگاهمان را بهتر کنیم که بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی متاسفانه در ادامه گل را دریافت کردیم و در نیمه اول تقریبا شرایط مساوی بود و در نیمه دوم کار را خوب شروع کردیم و توانستیم روندمان را حفظ کنیم و به گل برسیم و سه امتیاز خیلی مهم را در هوای سنگین اصفهان به دست بیاوریم.


این بازیکن که در این دیدار هم گل زد و هم پاس گل داد در این خصوص ادامه داد: با این گل ۴ گله شدم و ۴ پاس گل دادم ولی مهم موفقیت نساجی و خوشحال کردن هواداران تیم بزرگ نساجی و مردم مازندران  است و اینکه چه کسی گل می‌زند و یا پاس گل می‌ دهد  اصلاً مهم نیست.

 

1625538


مهاجم زرشکی پوشان لیگ در مورد موقعیت هایی که در چند وقت اخیر برای گلزنی از دست داد ولی در این بازی جبران کرد گفت: معمولاً موقعیت برای مهاجم پیش می‌آید و من هم در پست مهاجم و هم وینگر به میدان می روم. در حمله و هم دفاع شرکت دارم ولی اینکه قرار باشد تمام توپ ها تبدیل به گل شود ممکن نیست. در بازی با پدیده می‌توانستیم ۶ گل بزنیم اما اتفاق نیفتاد و این طبیعی است.‌ شاید کمی خوش شانسی در نیم‌فصل دوم سراغ من آمد و در نیم فصل اول خیلی از توپ هایم تبدیل به گل نشد.


وی در مورد برخوردش با مسعود ابراهیم زاده در محوطه جریمه و دستور به ادامه کار عنوان کرد: آقای فغانی که با من صحبت کرد و گفت برخورد بود اما پنالتی نبود. به نظرم کارشناسان بهتر در این خصوص نظر می‌دهند.


بازیکن نساجی مازندران در مورد قطعی شدن بقای این تیم در لیگ گفت: با آمدن آقای الهامی فوق‌العاده کار کردیم و یکی از بهترین تیم ها در چند هفته گذشته بودیم و خدا را شکر با شرایط سختی که امسال داشتیم پایان خوبی برایمان رقم خورد و امیدوارم در دو هفته آینده  هم با تلاش جایگاه خوبی برای نساجی کسب کنیم.


زامهران در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود:  با تیم بزرگ و خوب استقلال بازی داریم اما ما هم نساجی هستیم و اصلا دوست نداریم در قائمشهر امتیاز از دست بدهیم و با تمام قدرت برای بازی با استقلال آماده می شویم.

 

دیدگاه‌ها