کد خبر : 1769403 | 30 تیر 1400 ساعت 15:32 | 95.8K بازدید | 20 دیدگاه

استوری یزدانی و طعنه سنگین به فکری! (عکس)

سیاوش یزدانی مدافع استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، به محمود فکری سرمربی آبی پوشان در نیم فصل نخست طعنه زد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از یک بازی سنگین مقابل پرسپولیس که پس از 120 دقیقه تلاش به ضربات پنالتی نیز کشید، موفق به شکست رقیب سنتی خود شد. پس از این بازی، آبی پوشان درگیر مشکلات و حواشی مدیریتی بودند و فرصت کافی برای تمرین نداشتند و حتی یک جلسه تمرینی این تیم نیز با اعتصاب آنها برگزار نشد.


با این وجود، استقلال موفق شد با یک گل از سد نفت مسجدسلیمانی عبور کند که 2 روز بیشتر نسبت به شاگردان مجیدی استراحت کرده بودند. اما پس از پایان بازی، محمود فکری که در ابتدای فصل هدایت استقلال را برعهده داشت، به نوعی کار شاگردان مجیدی را زیر سوال برد و اعلام کرد انتظار بازی بهتری از آبی پوشان داشته است.


علاوه بر این، فکری در دقایق پایانی بازی با سیاوش یزدانی مدافع استقلال وارد یک درگیری لفظی نیز شد. پس از برخورد یزدانی با بازیکن نفت، ظاهرا مدافع استقلال بر سر بازیکن حریف داد زده است که همین مسئله باعث دخالت فکری شده و او نیز با لحن تندی با یزدانی برخورد می کند.


حالا امروز و یک روز پس از پیروزی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان، سیاوش یزدانی یک استوری را در اینستاگرام خود منتشر کرده که مخاطب او کسی نیست جز محمود فکری، سرمربی استقلال در نیم فصل نخست و مربی فعلی نفت مسجدسلیمان.

 

1625541


پیش از استعفای فکری و در زمانی که استقلال زیر نظر او بازی های ضعیفی را ارائه می داد، هواداران مقابل محل تمرین آبی پوشان جمع شده و خواستار استعفای فکری شدند. سرمربی وقت استقلال نیز خطاب به هواداران معترض گفت: «از همان روز اول تیمم صدر جدول بود ولی هیچکس حمایت نکرد. هفته دوم باختم و گفتند پاشو برو. به کدام مربی هفته دوم می گویند برو. الان من بروم و مربی دیگری بیاید، می خواهید معجزه کند؟ چرا تیم های دیگر از مربیان خود حمایت می کنند اما در استقلال اینطور نیست؟»


به هر حال فکری چند روز پس از این صحبت ها از استقلال جدا شد و جایش را به مجیدی داد. آبی پوشان در زمان حضور فرهاد، بازی های به مراتب بهتری را ارائه می دهند و شکل تیمی استقلال بسیار بهتر از نیم فصل نخست است. ضمن اینکه آنها نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و حتی لیگ برتر کسب کرده اند و شاید اگر اختلاف امتیازی که در زمان فکری با پرسپولیس به وجود آمد رخ نمی داد، استقلال در این هفته ها برای قهرمانی می جنگید.


در نهایت امروز سیاوش یزدانی یک استوری را در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن نوشته است: «معجزه نیست... کار دست کاردونه». مشخصا مخاطب این استوری مدافع استقلال، محمود فکری است و یزدانی معتقد است با حضور مجیدی، وضعیت آبی پوشان بهتر از زمان حضور فکری است.

دیدگاه‌ها