کد خبر : 1769405 | 30 تیر 1400 ساعت 15:36 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

چمن ورزشگاه پارس مناسب لیگ برتر نیست؛

نبی زاده: یکی‌ می‌خواست طلای همسرش را برای فجر بدهد

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز پس از نزدیک به یک دهه توانست با قهرمانی در لیگ آزادگان مجددا به لیگ برتر بازگردد.

نبی زاده: یکی‌ می‌خواست طلای همسرش را برای فجر بدهد

به گزارش"ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که نقش تعیین کننده‌ای در صعود فجر به لیگ برتر داشت، علی نبی زاده هافبک خوش فکر این تیم بود. او در حالی نیم فصل دوم به جمع شاگردان کلانتری اضافه شد که شیرازی ها در رتبه پنجم جدول قرار داشتند.


حالا نبی زاده در مصاحبه ای با ما از عوامل موفقیت فجر در نیم فصل دوم و در نهایت لیگ برتری شدن شیرازی ها گفته است.

 

*تبریک بابت صعود به لیگ برتر به همراه فجر. چطور توانستید این موفقیت را رقم بزنید؟
خدا را شکر، واقعا کار بزرگی کردیم. ما در چند دیدار مهم نتایج مطلوبی کسب کردیم. بخصوص برابر هوادار و بادران. توقف مس هم باعث شد بتوانیم خود را کم کم به بالای جدول برسانیم.

 

*نقش چه کسی را در این صعود تعیین کننده می دانی؟
خیلی ها بودند که واقعا نمی توانم از همه نام ببرم اما بجز مدیرعامل آقای فلاح و کادر فنی بخصوص آقای کلانتری که کیفیت فنی بالایی به تیم بخشیده بود، نقش مهرزاد معدنچی، سردار بوعلی و آقای حاجی زاده هم پررنگ بود. ما در مقطعی سه باخت پیاپی آوردیم اما این افراد با صحبت ها و حمایت هایشان کمک کردند تا به روند خوبی دست پیدا کنیم. انصافا همه در استان پای کار بودند.


*استقبال جالب توجهی هم در بازگشت به شیراز از شما شد. صعودتان حسابی شیرازی ها را خوشحال کرد.
برای خودم جالب بود که فجر تا این اندازه مورد توجه بود. درین مدت که شیراز بودم با اتفاقاتی روبرو شدم که باور کردنی نیست. از پیام های محبت آمیز و انگیزشی مردم شیراز تا حمایت های همه جوره شان... اینجا برای خرید به مغازه می رفتم پول نمی گرفتند و می گفتند فقط تیم را به لیگ برتر ببرید. حتی با آقایی هم کلام شدم که می گفت اگر تیم مشکل مالی دارد حاضر است طلاهای همسرش را بفروشد تا روند تیم در راه صعود به لیگ برتر مختل نشود!

 

1625546

 

*آیا این اشتیاق مردم شیراز باعث شده مسئولان از همین الان بفکر حضوری قدرتمند در لیگ برتر فصل آینده باشند؟
بله همین روزها آقای کلانتری جلساتی دارند برای تقویت تیم در فصل آینده و همه مسئولان به این امر واقفند. تیم ما این فصل بسیار جوان بود و من از معدود بازیکنانی بودم که سابقه لیگ برتری داشتم اما شرایط در لیگ‌برتر متفاوت و سخت تر است.
ضمنا امیدوارم ورزشگاه خوب پارس هم تا آن موقع آماده میزبانی بشود. کیفیت چمن این استادیوم مناسب نیست و حتما باید فکری بحالش شود.

 

*چطور شد که به فجر پیوستی؟
نیم فصل اول در ذوب آهن نتوانستم به اهدافم برسم و باتوجه به وضعیت سربازی از بین ملوان و فجر، تصمیم گرفتم به شیراز بروم.

 

*حرف پایانی؟
فصل آینده هم در خدمت فجر و مردم خوب شیراز خواهم بود. امیدوارم بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم و نتایج قابل قبولی با این تیم بگیریم.

دیدگاه‌ها