کد خبر : 1769407 | 30 تیر 1400 ساعت 15:41 | 47.3K بازدید | 9 دیدگاه

فخرالدینی از بازی با پرسپولیس محروم شد

میلاد فخرالدینی مدافع تراکتور به دلیل کارت زردی که در بازی با آلومینیوم اراک گرفت، 3 کارته شد و بازی با پرسپولیس را از دست داد.

فخرالدینی از بازی با پرسپولیس محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که پس از حضور فیروز کریمی موفق به کسب دو پیروزی و یک شکست برابر استقلال شده بود، شب گذشته در اراک موفق شد از سد آلومینیوم عبور کرده و امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد.


در دیدار دیروز میلاد فخرالدینی مدافع تراکتور در دقیقه 73 یک کارت زرد از علی صفایی داور بازی دریافت کرد و بدین ترتیب 3 کارته شد و دیدار با پرسپولیس را از دست داد.


نکته عجیب درخصوص فخرالدینی این است که او دیروز دهمین کارت زرد خود در لیگ بیستم را دریافت کرد. او ابتدا و پس از دریافت 4 کارت زرد محروم شد و سپس طبق قوانین لیگ برتر با دریافت 3 کارت زرد محروم شد و یک دیدار دیگر تیمش را از دست داد و حالا برای بار دیگر سه کارته شده و برای سومین بار در این فصل به دلیل تعدد دریافت اخطار، از حضور در بازی بعدی تیمش محروم می شود.


پرسپولیس در دیدار هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، روز یکشنبه سوم مرداد در استادیوم آزادی تهران به مصاف تراکتور می رود. محرومیت فخرالدینی و غیبت او در این بازی، می تواند خبر خوبی برای شاگردان گل محمدی باشد.

 

دیدگاه‌ها