کد خبر : 1769408 | 30 تیر 1400 ساعت 15:42 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

دومین بازی دوستانه الهلال هم لغو شد

پس از پینزگائو زال فلدن، حالا دیدار دوستانه الهلال با فنرباغچه ترکیه نیز لغو شد تا حریف استقلال با مشکل مهمی دست و پنجه نرم کند.

دومین بازی دوستانه الهلال هم لغو شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال چند روزی است که اردوی شبانه روزی خود را در کشور اتریش برپا کرده است. باشگاه سالزبورگ میزبانی این تیم عربستانی را برعهده گرفته و آنها قرار بود فردا در یک بازی دوستانه به مصاف فنرباغچه ترکیه بروند که این اتفاق رخ نخواهد داد.


حسن العسیری خبرنگار عربستانی از طریق حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که فنرباغچه بازی دوستانه با الهلال را لغو کرده است. این تصمیم به دلیل دشواری سفر از اسلوونی به اتریش و به دنبال اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا اعلام شده است.


پیش از این نیز، یک بازی دوستانه این تیم عربستانی لغو شده بود. باشگاه دسته سومی پینزگائو زال فلدن اتریش که قرار بود دو روز پیش با الهلال دیدار کند، در توئیتر خود خبر از لغو این بازی داده بود. در اطلاعیه پینزگائو زال فلدن آمده بود که به دلیل شرایط بسیار بد جوی و طوفان در منطقه، این بازی دوستانه لغو شده است.

 

1625552

 

1625554


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که دیدار دو تیم در تاریخ 22 شهریور در استادیوم زعبیل دوبی برگزار می شود. قرار بود این تیم عربستانی 5 بازی دوستانه را در اتریش برگزار کند که تاکنون دو مورد آن لغو شده است و لئوناردو ژاردیم مربی جدید این تیم به جز بازی دوستانه 70 دقیقه ای با التعاون، هنوز نتوانسته شاگردانش را مورد آزمون قرار دهد.

دیدگاه‌ها