کد خبر : 1769412 | 30 تیر 1400 ساعت 16:12 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

دوست داشتم راموس در رئال می ماند

آلابا: به این دلیل شماره 4 راموس را برداشتم

داوید آلابا ستاره اتریشی جدید رئال فاش ساخت که چرا شماره 4 سرخیو راموس را انتخاب کرده است.

آلابا: به این دلیل شماره 4 راموس را برداشتم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش از داوید آلابا در باشگاه رئال مادرید رونمایی شد. مدافع سابق بایرن و کاپیتان تیم ملی اتریش از این فصل به مدت 4 سال پیراهن شماره 4 رئال را به تن خواهد کرد. او وارث پیراهن کاپیتان سابق رئال یعنی سرخیو راموس است و قطعا از این حیث فشار زیادی را تحمل خواهد کرد.

 

 

1625557

 

 

پس از مراسم معارفه، آلابا در نشستی خبری شرکت کرد و در مورد جانشینی سرخیو راموس گفت:«اینجا نیامده ام تا با بازیکنی مقایسه شوم. من ایوید آلابا هستم و سعی می کنم با نقاط قوتم، کمک خوبی برای رئال باشم. در مورد شماره 4 باید بگویم که با باشگاه صحبت کردم و به من پیشنهاد دادند این شماره را انتخاب کنم. فکر می کنم شماره دیگری در دسترس نبود. می دانم که این شماره چه ارزشی در باشگاه دارد و برایم غرور انگیز است و باعث افزایش انگیزه ام خواهد شد. شماره 4 رئال، معرف قدرت و رهبری است.»

 

 

1625551

 

 

جدایی راموس و جدایی احتمالی واران:« دوست داشتم راموس در رئال بماند چرا که بازیکن درجه یکی است و می توانستم از او یاد بگیرم. واران؟ بله، دوست دارم او ماندنی شود و البته که مشتاق بازی کنارش هستم. واران سال هاست یک مدافع میانی عالی نشان داده و این را ثابت کرده است.»

 

حس پیوستن به رئال:« بازی برای بزرگترین باشگاه جهان واقعا باعث افتخار است و مرا پر از غرور کرده است. بی تاب بازی با پیراهن رئال هستم.»

 

جدایی از بایرن:« تصمیم گرفتم چالشی جدید را در فوتبالم تجربه کنم و پیشنهادات زیادی هم داشتم ولی از همان ابتدا انتخابم فقط رئال بود. رویایی بود که اکنون محقق شده است. بزرگتر از رئال در دنیا نداریم و این همان چالشی بود که به دنبالش بودم.»

 

 

1625535

 

 

پست بازی در رئال:« من بازیکنی چند پسته هستم و بستگی به مربی دارد که از من کجا استفاده کند.»

 

جدایی زیدان و آمدن انچلوتی:« قطعا از جدایی زیدان ناراحت شدم ولی انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین مرا خوشحال کرد. با آنچلوتی سابقه کار در بایرن را دارم و ارتباط خوبی با یکدیگر داریم. کار زیر نظر او باعث افتخار است.»

 

یادگیری اسپانیایی و صحبت با تونی کروس:« به خاطر هم تیمی بودن با چندین بازیکن اسپانیایی در بایرن، کمی با این زبان آشنا هستم. سعی میکنم هر چه زودتر زبانم را تقویت کنم. بله با تونی حرف زده ام و خوشحالم که به زودی یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها