کد خبر : 1769421 | 30 تیر 1400 ساعت 16:41 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

از اول می خواستم بمانم

می دانم امسال چطور در میلان موفق شوم

ساندرو تونالی از انگیزه های بالایش برای درخشش در میلان صحبت کرد.

می دانم امسال چطور در میلان موفق شوم

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی سال گذشته با قراردادی قرضی به ارزش 10 میلیون یورو و با گزینه حق خرید اجباری در سال 2020 از باشگاه برشا به تیم فوتبال آث میلان ایتالیا پیوست و باشگاه برای دائمی کردن این انتقال باید 15 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش پرداخت می کرد. با این حال، مشکلات اقتصادی ناشی از همه گیری بیماری کرونا، میلان را مجبور به مذاکره درباره کم کردن مبلغ این انتقال کرد و در نهایت موفق شدند قرارداد این بازیکن را با 7 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش دائمی کنند.

 

 

1625599

 

 

تونالی همچنین با کاهش حقوق به روند امضای این قرارداد کمک شایانی کرد. تونالی 37 بازی را در اولین فصل حضور خود در این باشگاه انجام داد اما موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل نشد.

ساندرو تونالی در مورد دائمی شدن قراردادش گفت:« تمایل من برای ماندن در میلان بیش از هر خواست دیگری بود. شرایط معامله و قرارداد قرضی بین میلان و برشا در مورد من منقضی شده بود، بنابراین ما از ابتدا شروع کردیم و در نهایت به نتیجه رسیدیم. من از باشگاه های دیگر نیز پیشنهادات بالاتری داشتم اما هدفم ماندنی شدن در میلان بود.

 

 

1620883

 

 

فصل گذشته، بهترین فصل من نبود، اما سال بسیار پیچیده ای بود. در ابتدای فصل تست کرونایم مثبت شد و مدتی طول کشید تا به فرم خوبمبرگردم اما داستان این فصل متفاوت خواهد بود و می دانم چطور باید در این جا پیشرفت کنم. الان تجربه بیشتری دارم و هم تیمی ها و مربی ام را بهتر می شناسم.»

 

 

1625598

 

 

لوکا مودریچ به عنوان الگو و قهرمانی ایتالیا :« همیشه مودریچ را دوست داشته ام و آرزوم بود که مقابل او بازی کنم. من تمام بازی های یورو 2020 را تماشا می کردم و ایتالیا شگفت انگیز بود. قهرمانی ایتالیا باعث غرور من و همه مردم کشورم شد.»

دیدگاه‌ها