کد خبر : 1769436 | 30 تیر 1400 ساعت 17:52 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

برجلو: سر سایپا را با داوری بریدند

مربی سابق سایپا معتقد است اشتباهات داوری عامل شکست این تیم برابر گل‌گهر بود.

برجلو: سر سایپا را با داوری بریدند

به گزارش "ورزش سه"، کاظم برجلو درباره دیدار سایپا مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: بازی را به‌صورت مستقیم دنبال می‌کردم؛ تلاش، انگیزه و دوندگی بازیکنان به همراه عطش آنها برای پیروزی آنهم مقابل گل‌گهر در سیرجان نشان داد تصمیم مدیران در تغییر کادر فنی موثر بوده و حضور سعید اخباری بارقه‌های امید را برای بقاء سایپا در لیگ برتر هرچند سخت اما زنده کرد.

 

او ادامه داد: بازیکنان سایپا در مقابل گل‌گهر عالی بازی کردند و تنها بدشانسی و اشتباهات داوری مانع از پیروزی نارنجی پوشان شد. اگر پنالتی سایپا تبدیل به گل می‌شد، شانس این تیم بازیکن‌ساز تهرانی برای بقاء بسیار بالا می‌رفت، اما بدشانسی در گل نشدن پنالتی و تصمیمات اشتباه داور مانع کسب امتیاز شد.

 

برجلو دلیل اعتراضش به تصمیمات داوری را اینطور عنوان کرد : دروازه‌بان گل‌گهر قبل از ضربه حداقل یک متر به جلو آمد و پنالتی می‌بایست تکرار می‌شد یا هنگامی که قبل از گل بازیکن سایپا قصد داشت بجای بازیکن مصدوم وارد زمین شود، داور چهارم بجای انجام تعویض تابلوی وقت اضافه را بالا برد تا موجب شود سایپا با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد و در آخر هم اعلام مشکوک ضربه پنالتی باعث شکست ناحق نارنجی پوشان شد.

 

او تاکید‌کرد: متاسفانه داوران سر سایپا را با تصمیات غلط مظلومانه بریدند و هیچ‌کسی هم نیست مقابل این ناعدالتی و حق خوری‌ها بایستد. آقای عزیزی خادم و آقای کامرانی‌فر بیشتر باید حواسشان به نحوه قضاوت‌ها باشند.

 

برجلو اضافه کرد: همه ما که عِرق و تعصب به سایپا داریم تا روز آخر از بازیکنان و تیم حمایت می‌کنیم تا در لیگ برتر بماند. بازیکنان نشان دادند لیاقت‌شان بالاتر از این جایگاهی است که در آن حضور دارند. هر کسی دلسوز و خیرخواه سایپاست باید در این دو هفته با انرژی مثبت و حمایت از بازیکنان و مدیران باشگاه کمک کنند تا تیم باشخصیت و بازیکن‌ساز سایپا در لیگ بماند.

دیدگاه‌ها