کد خبر : 1769438 | 30 تیر 1400 ساعت 17:57 | 41.5K بازدید | 4 دیدگاه

دنی آلوس: فقط یک هدف بزرگ دیگر دارم

دنی آلوس، مدافع 38 ساله و برزیلی تاکید کرد رویایش بازی در جام جهانی 2022 قطر است.

دنی آلوس: فقط یک هدف بزرگ دیگر دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در شرایطی در المپیک توکیو با آلمان، ساحل عاج و عربستان همگروه است که چهره ویژه و باتجربه ای مانند دنی آلوس 38 ساله را در ترکیب خود دارد. این مدافع پرافتخار که در زمان برگزاری جام جهانی قطر 40 ساله خواهد شد، تاکید کرد با تمام توان مبارزه می کند تا بتواند در لیست نهایی سلسائو برای جام جهانی قرار گیرد. دنی آلوس در حال حاضر در لیگ برزیل و تیم سائوپولو بازی می کند.

 

دنی آلوس گفت: "صادقانه بگویم فقط حضور در جام جهانی قطر 2022 بزرگ ترین هدف من است. دعوت شدن به ترکیب تیم ملی المپیک شگفت انگیز بود، اما از زمانی که پاری سن ژرمن را ترک کردم به خودم قول داده بودم که با تمام توان برای حضور در جام جهانی 2022 تلاش کنم.

 

1615697

 

شما در زندگی باید اهداف بزرگی برای خود تعیین کرده و به دنبال آنها باشید. ممکن است به اهداف خود دست یابید و شاید هم به آنها نرسید، اما اگر من به جام جهانی نروم هم اطمینان دارم دلیلش این نبوده که به اندازه کافی تلاش نکرده ام.

 

اما در نهایت اگر لیاقت حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی قطر را نداشته باشم و بازیکن دیگری به جای من راهی تورنمنت بشود، من بزرگترین هوادار سلسائو خواهم بود. اما من مدام به جام جهانی فکر کرده و خودم را وقف تحقق این رویا می کنم. این هدف می تواند انتهای خواسته من باشد."

دیدگاه‌ها