کد خبر : 1769445 | 30 تیر 1400 ساعت 19:16 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گورتزکا- بایرن؛ توافق هنوز قطعی نیست

هنوز ماندن لئون گورتزکا در بایرن مونیخ قطعی نیست و او برای تمدید قرارداد تضمین می خواهد.

گورتزکا- بایرن؛ توافق هنوز قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لئون گورتزکا با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال 2022 تمام می شود و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در تمدید قرارداد صورت نگرفته است. عملکرد درخشان لئون گورتزکا در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان باعث شده باشگاه های بزرگی مانند بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد از همین حالا برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده باشند.

 

1625637

 

اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد هم مدیران باشگاه بایرن مونیخ و هم خود لئون گورتزکا، خواهان تمدید قرارداد هستند. در روزهای اخیر اخباری در مورد تقاضای دستمزد 20 میلیون یورویی این بازیکن برای هر فصل منتشر شده که صحت ندارد و اولویت این هافبک آلمانی موضوع دیگری است. لئون گورتزکا هنوز می خواهد صبر کند و ببیند شرایط تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان چگونه پیشرفت خواهد کرد.

 

در واقع لئون گورتزکا به دنبال کسب افتخارات بزرگ در سال های آتی در عرصه باشگاهی بوده و باید به این نتیجه برسد که بایرن مونیخ بهترین تیم برای او در مسیر رسیدن به اهدافش است. بعد از جدایی هانسی فلیک، هنوز عیار این تیم زیر نظر یولیان ناگلزمان سنجیده نشده و لئون گورتزکا قصد دارد در ماه های پیش رو شرایط این باشگاه را بررسی کند. هر دو طرف هنوز برای توافق قطعی با هم فاصله دارند و انتظار نمی رود به زودی این کار انجام شود. با این وجود ناگلزمان روی گورتزکا به عنوان یکی از پایه های تیم حساب کرده و احتمال ماندن این بازیکن در بایرن مونیخ بیشتر از جدایی است.

دیدگاه‌ها