کد خبر : 1769475 | 30 تیر 1400 ساعت 22:35 | 47.9K بازدید | 1 دیدگاه

یک گزینه غیرمنتظره در آستانه هدایت تیم ملی هلند

بر اساس ادعای رسانه‌های هلندی لوئیس فان خال در آستانه قبول هدایت تیم ملی این کشور قرار گرفته است.

یک گزینه غیرمنتظره در آستانه هدایت تیم ملی هلند

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه لوئیس فن خال در سال 2016 از هدایت باشگاه منچستر یونایتد کنار برود، 25 سال به شکل مداوم در عرصه مربیگری فعالیت کرد. با این حال او بعد از ترک یونایتد اعلام بازنشستگی کرد. فن خال سپس در سال 2019 به شکل رسمی بازنشستگی خود را تایید و اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به دنیای مربیگری بازگردد.

 

با این حال به نظر می‌رسد که یک پیشنهاد جذاب باعث شده که لوئیس فن خال برای بازگشت به دنیای مربیگری وسوسه شود. تیم ملی هلند در رقابت‌های یورو حذف تلخی را تجربه کرد و همین موضوع باعث شد که فرانک دی بوئر از هدایت لاله‌های نارنجی کناره گیری کند و حالا با توجه به ادعای رسانه های این کشور به نظر می رسد که لوئیس فن خال در آستانه هدایت هلند قرار گرفته است.

 

 

1522240

 

 

با این حال طی روزهای گذشته گزارشاتی منتشر شده مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ملی هلند مخالف جدی سرمربی گری لوئیس فن خال هستند و حتی ویرژیل فن دایک به نمایندگی از آن ها قصد دارد این مخالفت را به شکل علنی اعلام کند. البته بعد از این شایعات فن دایک در رسانه های اجتماعی خود هرگونه شایعه در رابطه با این موضوع را رد کرد و مخالفت با سرمربیگری فن‌خال در تیم ملی هلند را نادرست خواند.

 

با این حال باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و اینکه آیا لوئیس فن خال برای سومین بار در حرفه خود هدایت تیم ملی هلند را برعهده خواهد گرفت یا اینکه اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها