کد خبر : 1769480 | 30 تیر 1400 ساعت 23:14 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

گرین‌وود و انتخاب عجیب در مورد دشوارترین حریفش

میسون گرینوود، ستاره انگلیسی منچستر یونایتد، جو برایان، مدافع فولام را به عنوان سخت‌ترین حریف خود انتخاب کرد.

گرین‌وود و انتخاب عجیب در مورد دشوارترین حریفش

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود یکی از جدید ترین پدیده های باشگاه منچستر یونایتد به حساب می آید. این بازیکن در فصل گذشته بیشتر در ترکیب شیاطین سرخ به میدان رفت و نمایش های قابل قبولی را هم از خود ارائه داد تا هواداران یونایتد به آینده این ستاره انگلیسی امیدوار شوند.

 

 

1596520

 

 

میسون گرین‌وود طی این مدت مقابل بسیاری از مدافعان میانی و کناری بزرگ دنیا قرار گرفته اما او انتخاب عجیبی در رابطه با سخت‌ترین حریف خود داشته است. گرین‌وود در این باره گفت: "سوال خوبی است اما ممکن است جوابش تا حدودی برای شما تعجب آور باشد. اما آیا شما جو برایان، بازیکن فولام را میشناسید؟

 

هنگامی که ما در برابر آنها چه داخل و چه خارج از خانه بازی می کردیم او هیچ فضایی در اختیار من قرار نداد. این یکی از سخت ترین بازی ها برای من بود."

 

گرین‌وود در ادامه تمجید خود از مدافع انگلیسی و 27 ساله باشگاه فولام گفت: "او کسی است که شاید شما فکر نمی کردید من اسمش را به زبان بیاورم اما برایان بسیار سرسخت عمل کرد و فضای زیادی را در اختیار من قرار نداد. او مدافع بسیار خوبی به شمار می‌آمد و احتمالاً سرسخت ترین حریفی بوده که من در مقابل آن قرار گرفته ام."

 

 

1625659

دیدگاه‌ها