کد خبر : 1769484 | 30 تیر 1400 ساعت 23:38 | 105.7K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای رسانه یونانی: کاپیتان سپاهان 9 مرداد می پرد

حاج صفی چمدان هایش را به مقصد یونان بست

رسانه های یونانی خبر دادند که کار پیوستن احسان حاج صفی به آ.ا.ک آتن تمام شده و این بازیکن یک روز پس از هفته پایانی لیگ برتر، راهی یونان می شود.

حاج صفی چمدان هایش را به مقصد یونان بست

به گزارش "ورزش سه"، چند وقتی است که رسانه های یونانی از حضور احسان حاج صفی در تیم آ.ا.ک آتن یونان خبر می دهند. خبری که هرگز توسط این بازیکن یا مدیران سپاهان تکذیب نشد تا اینگونه به نظر برسد که داستان حضور دوباره کاپیتان زردپوشان اصفهانی در یونان، صحت دارد.


امروز وب سایت sdna در خبری کار پیوستن کاپیتان تیم ملی به آ.ا.ک را قطعی دانست و حتی تاریخ حضور حاج صفی را در کشور یونان اعلام کرد. این سایت با تیتر "ورود حاج صفی در پایان ماه" نوشت: انتظار می رود مدافع چپ پای ایرانی که با آ.ا.ک به توافق دست یافته است، در تاریخ 31 ژوئیه در یونان باشد.


مدافع چپ ایرانی که جناح چپ را تقویت می کند، هنوز هم تعهداتی برای بازی با سپاهان دارد و در تاریخ 30 ژوئیه این تعهدات پایان می یابد. حاج صفی این موضوع را به آ.ا.ک اطلاع داده و هر دو طرف روی تاریخ ورود وی در 31 ژوئیه به توافق رسیده اند. پس از حضور حاج صفی در یونان، قرارداد او منعقد می شود.


این وب سایت در خبری دیگر درباره علت سفر دیرهنگام حاج صفی به یونان با تیتر "چمدان های حاج صفی آماده سفر به آتن هستند" نوشت: فوتبالیست ایرانی همه تلاش خود را می کند تا جام قهرمانی لیگ خلیج فارس و آخرین قهرمانی خود در ایران، قبل از بازگشت به یونان را به دست بیاورد.

 

1625672

 


در حالیکه کار پیوستن حاج صفی به آ.ا.ک تمام شده، اما این فوتبالیست ایرانی در اوج تعهدات بازی با سپاهان است. قهرمانی در لیگ ایران مستقیماً وارد مرحله نهایی خود شد و نبرد برای قهرمانی به هفته های پایانی رسید.


تیم حاج صفی (سپاهان) و مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس در دو بازی باقیمانده لیگ برای کسب جام رقابت دارند. در هفته بیست و هشتم سپاهان با یک گل پدیده را برد که حاج صفی 75 دقیقه در پست هافبک دفاعی بازی کرد و پرسپولیس نیز 5-0 در خانه ماشین سازی برتری خود در صدر جدول را حفظ کرد.


دو مسابقه آخر قرار است در روزهای 25 و 30 ژوئیه برگزار شود، در حالی که در تاریخ 31 ژوئیه حاج صفی قرار است سواری هواپیما شده و عازم آتن شود تا به صورت رسمی به آ.ا.ک آتن بپیوندد. زرد و سیاه ها سومین ایستگاه یونانی در کارنامه ورزشی حاج صفی خواهد بود. او سابقه بازی در پانیونیوس و المپیاکوس را در کارنامه دارد.

 

1625673

 


وب سایت onsports نیز در گزارشی به تمام شدن کار پیوستن حاج صفی به آ.ا.ک پرداخت و با تیتر "مذاکره با حاج صفی پایان یافت؛ او به یونان می آید" نوشت: انتظار می رود حاج صفی یکی از خریدهای بعدی آ.ا.ک باشد. فوتبالیست ایرانی پس از گذراندن حضور در پانیونیوس و المپیاکوس، تصمیم گرفت که به یونان برگردد. طبق اطلاعات بدست آمده، دو طرف در همه چیز به توافق رسیده اند و طبق شواهد، طی چند روز آینده آخرین تحولات برای تکمیل این انتقال آغاز می شود.


مطمئناً برای اینکه چنین اتفاقی بیفتد، فوتبالیست چپ پای بین المللی باید به آتن بیاید تا معاینات پزشکی لازم را انجام دهد و قراردادش را امضا کند. احسان حاج صفی تعهداتی با سپاهان دارد و به محض اتمام آنها سوار بر هواپیما به مقصد یونان خواهد شد. به طور مشخص، تعهدات وی به تیم ایرانی در روز جمعه 30 ژوئیه به پایان می یابد و انتظار می رود روز بعد او وارد آتن شود.

دیدگاه‌ها