کد خبر : 1769501 | 31 تیر 1400 ساعت 08:20 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

باباصفری: هندبال ایران جهانی می‌شود

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: مانوئل مونتایا فرناندز از مربیان صاحب سبک در هندبال دنیا است امیدوارم که بتوانیم جهانی و المپیکی شویم، المپیک را که می‌بینیم افسوس می‌خوریم.

باباصفری: هندبال ایران جهانی می‌شود

به گزارش "ورزش سه" محسن باباصفری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انتخاب مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی خارجی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: مربی نام آشنا و صاحب سبک در هندبال است. من با او حدود دو سال قبل در زمانی که سرمربی تیم ملی رومانی بود آشنا شدم. فرناندز جزو مربیانی است که با مربیان صاحب سبک و صاحب نام مثل ریورا (سرمربی قطر ) و پاسکال (سرمربی بارسلونا) و چندین مربی خوب دیگر کار کرده است. این می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای هندبال ایران باشد. امیدوارم هندبال ایران به حق خودش برسد.

 

وی افزود: دو سال قبل با فرناندز در مورد تیم ملی هندبال ایران صحبت کردیم. او می‌گفت ایران همیشه تیم هندبال خیلی خوبی داشته است چون در فینال انتخابی المپیک که ما مقابل تیم قطر ایستادیم فرناندز کمک مربی ریورا (سرمربی قطر) بود. او کاملا آشنایی کاملی به تیم ملی هندبال ایران و بازیکنان دارد. 

 

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: امیدوارم فرناندز بتواند تیم ملی هندبال را آنطور که شایسته است در مسابقات انتخابی جهان روی سکو ببرد. همچنین در بازی‌های آسیایی سال آینده هم بتوانیم مقام خوبی را کسب کنیم.

 

باباصفری گفت: مانوئل مونتایا مربی خوبی است و رزومه خوبی دارد. او جزو مربیانی است که سابقه کاری خوبی از خود به جا گذاشته است. به قول معروف می‌توان گفت اکنون ایران صاحب مربی نام آشنایی شده است.

 

باباصفری افزود: من فکر می‌کنم با رابطه ای که سرمربی جدید با سایر کشورها دارد و با وجود علم و دانش زیادش بتواند اردوها و برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی ایران داشته باشد. فرناندز با ارتباطی که دارد می‌تواند اردوهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی برنامه‌ریزی کند. اگر اتفاقی نیفتد و همه چیز خوب پیش رود تیم ایران می‌تواند به جام جهانی صعود کند. 

 

او در خصوص تمرینات رقبای ایران گفت: همانطور که می‌دانید سایر تیم‌های آسیایی جز تیم‌های المپیکی ژاپن و بحرین هم هنوز اردو و برنامه‌ریزی برای قهرمانی آسیا ندارند. ما هم می‌توانیم در زمان‌هایی که IHF (فدراسیون جهانی) در نظر دارد با یک برنامه ریزی و اردوهای خوب و با حضور لژیونرها و بازیکنان داخلی اردوهای کاملی را پشت سر بگذرانیم. فقط باید از زمان و برنامه بیشترین استفاده را ببریم.

 

وی گفت: باید از مسئولان فدراسیون تشکر کرد که توانستند وقت خوبی را برای جذب سرمربی خوب صرف کنند. امیدوارم که بتوانیم جهانی و المپیکی شویم چون که اکنون المپیک را که می‌بینیم افسوس می‌خوریم.

دیدگاه‌ها