کد خبر : 1769503 | 31 تیر 1400 ساعت 08:28 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی قید تاریخ‌سازی را می‌زند؟

دارنده نشان‌های مختلف بین‌المللی در پرتاب دیسک می‌گوید: نمی‌خواهم به هر قیمتی در المپیک شرکت کنم.

حدادی قید تاریخ‌سازی را می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه" احسان حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای المپیک مشکل دیسک کمر دارم و مدتی است که با آن درگیرم و در حال تلاش هستم که با رفع مشکل، اتفاق خوبی را در المپیک رقم بزنم.

 

وی ادامه داد: برای کمرم کارهای فیزیوتراپی انجام می‌دهم و همین طور جلو می‌روم ببینم چه پیش می‌آید و امیدوارم دیگر بدشانسی نیاورم.

 

حدادی با اشاره به اینکه برای چهارمین بار سهمیه المپیک را کسب کرده است، تأکید کرد: خیلی دوست دارم در توکیو حاضر باشم و این افتخار بزرگ نصیبم شود، اما هنوز چیزی قطعی نیست و باید ببینم که در چند روز آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. 

 

دارنده نشان‌های مختلف بین‌المللی در پاسخ به پرسشی که امکان دارد در المپیک توکیو نباشد؟ گفت: راستش بدم نمی‌آید برای چهارمین دوره در المپیک شرکت کنم، اما نمی‌خواهم این کار به هر قیمتی باشد و اگر در وضعیت خوبی نباشم و نتوانم رکورد خوبی ثبت کنم، رفتن به المپیک بی‌معنا است.

 

وی در ادامه بیان کرد: رکوردهای رقیبان امسال خیلی بالا بوده و پرتاب بالای ۷۱ متر هم داشتند ولی فکر می‌کنم ۶۸ متر طلای المپیک بگیرد.

 

حدادی خاطرنشان کرد: ۹ مرداد رقابت پرتاب دیسک برگزار می‌شود و امیدوارم تا فرصتی که داریم بتوانم رکوردهایم را بهتر کنم.

 

وی با بیان اینکه رقابت در المپیک کار سختی است، افزود: پرتاب‌گران جامائیکا، لیتوانی، سوئد، اتریش و چند کشور دیگر مهمترین رقبا هستند.

 

دیدگاه‌ها