کد خبر : 1769504 | 31 تیر 1400 ساعت 08:32 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده از سیستم صوتی خاص در ژاپن برای المپیک

مسئولان ژاپنی قصد دارند صدای تماشاگران دوره های قبل را در ورزشگاه های ژاپن هنگام رقابت ورزشکاران پخش کنند تا ورزشکاران احساس تنهایی نکنند.

استفاده از سیستم صوتی خاص در ژاپن برای المپیک

به گزارش"ورزش سه" به نقل از تایمز، در بازی های المپیک هیچ تماشاگری مجاز به تماشای مسابقات به صورت زنده در میادین نیست. با این وجود مسئولان برگزاری رقابت ها می خواهند  صدای تماشاگران دوره های قبل را در ورزشگاه های ژاپن هنگام رقابت ورزشکاران پخش کنند تا ورزشکاران احساس تنهایی نکنند.

 

برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو می خواهند با وجود محرومیت تقریباً همه تماشاگران، از ابزار دیجیتال برای ایجاد فضای خاص در میادین استفاده کنند. توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما نمی خواهیم ورزشکاران در ورزشگاه احساس تنهایی کنند. ما می خواهیم به آنها نشان دهیم که مردم با آنها هستند و از آنها حمایت می کنند. IOC انتظار دارد بازی های توکیو توسط تعداد بی نظیری از مردم در سراسر جهان تماشا شود.



یک سیستم صوتی ویژه قرار است در ورزشگاه ها پخش شود و فضای خوبی ایجاد کند. همچنین هواداران می توانند با مراجعه به سایت رقابت ها به صورت مجازی از ورزشکار خود رقابت کنند. به همین منظور هواداران  فیلم های سلفی پنج ثانیه ای با تشویق ورزشکار خود ارسال می کنند که  این فیلم ها قرار است در صفحه نمایش ها در استادیوم ها و سالن ها نشان داده شود.

 

 

رابطه از راه دور

 

در ورزشگاه ها همچنین بلافاصله بعد از مسابقه ورزشکاران این فرصت را خواهند داشت که با خانواده و دوستان خود در ایستگاههایی به نام "لحظه های ورزشکار" دیدار کنند.

 

المپیک از فردا جمعه با مراسم افتتاحیه رسما شروع می شود.

 

دیدگاه‌ها