کد خبر : 1769510 | 31 تیر 1400 ساعت 09:50 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: مهم بود که همه ۴۵ دقیقه بازی کنند

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، از عملکرد شاگردانش در بازی دوستانه مقابل خیمناستیک تمجید کرد.

کومان: مهم بود که همه ۴۵ دقیقه بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که خود را برای شروع قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده آماده می‌کند، شب گذشته در یک مسابقه دوستانه مقابل خیمناستیک قرار گرفت و در حالی که خریدهای جدید و بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشت موفق شد با درخشش جوانان خود به پیروزی 4-0 دست پیدا کند.

 

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، بعد از پیروزی تیمش مقابل خیمناستیک گفت: "مسئله مهم این بود که همه 45 دقیقه بازی کردند و این از نظر فیزیکی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت. ما بر بازی تسلط داشتیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. این بازی اثرات خوبی را برای ما به ارمغان آورد. من وضعیت بازیکنان را بسیار خوب می بینم و در شرایطی عالی به تمرین برگشتیم.
ما باید از نظر بدنی تناسب بهتری داشته باشیم تا هر دو تیمی که در اختیار داریم بتوانند کیفیت بالای خود را نشان دهند."

 

 

1625664

 

 

بارسلونا روز شنبه و پیش از سفر به آلمان برای تقابل با اشتوتگارت، در یک مسابقه دوستانه دیگر به مصاف خیرونا خواهد رفت. کومان در این باره گفت: "اگرچه وقت زیادی برای تمرین باهم نداشتیم اما روز شنبه بازیکنان بیشتری را در اختیار خواهیم داشت. در آلمان و اتریش بازی‌های خوبی مقابل حریفان سطح بالایی مثل اشتوتگارت و سالزبورگ پیش روی ما خواهد بود."

 

بازی دیشب اولین مسابقه ای بود که بارسلونا از مارس 2019 مقابل هواداران خود به میدان می رفت. کومان در این باره گفت: "حضور مردم کمی عجیب بود اما خوشبختانه آنها در استادیوم بودند. من هواداران را دوست دارم و بازیکنان نیز اینگونه هستند. آنها به ما کمک می کنند و ما واقعاً به آنها احتیاج داشتیم."

 

 

1625701

دیدگاه‌ها