کد خبر : 1769518 | 31 تیر 1400 ساعت 10:32 | 19.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای آاس؛ چلسی در فکر بازگرداندن ادن هازارد

نشریه آاس اسپانیا مدعی شد که باشگاه چلسی به بازگرداندن ادن هازارد فکر می کند.

ادعای آاس؛ چلسی در فکر بازگرداندن ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، دوفصل ناامید کننده ادن هازارد در رئال مادرید باعث شده که این بازیکن نتواند قیمت بالای خود را توجیه کند و انتقادات زیادی نسبت به این ستاره بلژیکی مطرح شود. او دائما با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و در همین حال برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که امکان دارد رئال مادرید برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر هازارد را در تابستان به فروش برساند.

 

 

1604165

 

 

روزهای تلخ ادن هازارد در رئال مادرید در حالی رقم خورد که او با امیدهای فراوان و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس راهی این تیم شد اما همانطور که گفته شد مصدومیت ها به او اجازه نداد که دوران خوش چلسی را با تیم جدیدش نیز تجربه کند و همین موضوع شایعات را در رابطه با آینده این ستاره بلژیکی افزایش داده است.

 

طی هفته‌های گذشته گزارش ها حاکی از آن بوده که ادن هازارد قصد دارد هر طور که شده در رئال‌مادرید باقی بماند و قابلیت‌های خود را در این تیم نمایش بگذارد اما اصلاً هم بعید نیست که لوس بلانکوس در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، این بازیکن را به فروش برساند.

 

 

1587615

 

 

در همین راستا نشریه‌ آاس اسپانیا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه چلسی شرایط بازگرداندن ادن هازارد به استمفوردبریج را بررسی می‌کند. با این حال آبی های لندن می دانند که برای جذب هازارد کار دشواری پیش رو خواهند داشت چراکه قطعاً رئال مادرید رقم بالایی را برای این بازیکن طلب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها