کد خبر : 1769520 | 31 تیر 1400 ساعت 10:55 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

نشریات مادریدی تحت تاثیر مراسم معارفه آلابا(عکس)

دو نشریه مادریدی مارکا و آاس تیتر اصلی امروز خود را به مراسم معارفه داوید آلابا که روز گذشته برگزار شد اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ستاره اتریشی بایرن مونیخ بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به تمام افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و قصد دارد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان تجربه کند.

 

در این بین گفته شد که داوید آلابا پیشنهادات زیادی از بسیاری تیم ها دریافت کرده اما خودش ترجیح می دهد حرفه اش را در فوتبال اسپانیا و یکی از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا ادامه دهد. با این حال ستاره اتریشی با وجود تمام پیشنهاداتی که پیش روی خود می دید نهایتاً پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

اما روز گذشته مراسم معارفه خرید جدید رئال مادرید به شکل رسمی برگزار و مشخص شد که داوید آلابا در رقابت‌های فصل پیش رو با شماره پیراهن اسطوره کهکشانی ها یعنی سرخیو راموس که اخیراً به پاری سن ژرمن پیوست، به میدان خواهد رفت.

 

مراسم معارفه داوید آلابا که روز گذشته برگزار شد، سوژه اصلی نشریات مادریدی برای کار کردن صفحه اصلی شان بوده است. مارکا و آاس با انتشار نقل قول هایی از ستاره اتریشی در مراسم معارفه خود، به این مسئله پرداخته اند.

 

مارکا؛پوشیدن این پیراهن سفید رویای من بود

 

 

1625709

 

 

آاس؛ دوست داشتم در کنار راموس بازی کنم

 

 

1625708

دیدگاه‌ها