کد خبر : 1769529 | 31 تیر 1400 ساعت 12:23 | 81.1K بازدید | 14 دیدگاه

لحظه‌ای که شاید قهرمان لیگ مشخص می‌شد(عکس)

سپاهان در لحظات پایانی دیدار با پدیده نزدیک بود گل تساوی را دریافت کند و تقریباً قهرمانی را از دست بدهد.

لحظه‌ای که شاید قهرمان لیگ مشخص می‌شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان اصفهان در شرایطی موفق شدند با یک گل در مشهد به برتری دست پیدا کنند که چهار بار دروازه آنها به‌صورت جدی توسط بازیکنان پدیده تهدید شد و حتی نزدیک بود در ثانیه‌های پایانی این اتفاق با ضربه سر مهرداد بایرامی بیفتد.

 

بایرامی که بر خلاف دیدارهای قبل مقابل سپاهان جزو ترکیب ابتدایی نبود و در نیمه دوم وارد زمین شد، پس از حضور در بازی دو موقعیت جدی را به وجود آورد که یکی از آنها را امین قاسمی‌نژاد در بهترین فرصت از دست داد ولی این مهاجم پدیده هم در ادامه یک فرصت گلزنی مناسب به دست آورد.

 

1625723

 

بایرامی که در نیم‌فصل دوم به پدیده مشهد اضافه شده و نمایش خوبی در این تیم داشته، این شانس را داشت تا دومین گل خود در دور برگشت را به ثمر رساند، اما ضربه سر او برابر سپاهان به شکل غیرمنتظره‌ای تبدیل به گل نشد.

 

آخرین موقعیت مسابقه پدیده و سپاهان در دقیقه ۹+۹۰ اتفاق افتاد؛ جایی که امین قاسمی‌نژاد یک ارسال دقیق از روی کرنر سمت راست زمین به محوطه جریمه داشت، اما در در حالی که تماشاگران تصور گلزنی تیم مشهدی را داشتند، ضربه سر مهرداد بایرامی با بدشانسی او با اختلاف کم از روی دروازه پیام نیازمند راهی اوت شد.

 

1625724

 

بایرامی می‌توانست با زدن این گل پدیده را به مساوی برساند و با توجه به اینکه اختلاف سپاهان با پرسپولیس به ۴ امتیاز افزایش پیدا می‌کرد، قهرمان لیگ را نیز تا حدود زیادی تعیین کند که این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها