کد خبر : 1769531 | 31 تیر 1400 ساعت 12:35 | 46.4K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره سیتی، گزینه بارسا در صورت جدایی گریزمان

گفته می‌شود که بارسلونا در صورت جدایی آنتوان گریزمان به دنبال جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی خواهد رفت.

ستاره سیتی، گزینه بارسا در صورت جدایی گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا به اینجا نقل و انتقالات تابستانی عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته سه بازیکن را به شکل آزاد به خدمت بگیرد. اریک گارسیا در فاز دفاعی و سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای در بخش هجومی ستاره‌هایی بوده اند که بلوگرانا تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب آنها شده است.

 

 

1598762

 

 

اما به نظر می‌رسد که کار بارسا در بازار تابستانی تنها به جذب بازیکنان مورد نیاز خود معطوف نمی‌شود و آنها احتمالاً به منظور بهبود شرایط مالی و البته تحقق هدف بزرگ‌شان یعنی تمدید قرارداد با لیونل مسی، به فروش برخی از ستاره‌های خود نیز احتیاج دارند.

 

یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود به درهای خروج بارسلونا بسیار نزدیک شده ستاره فرانسوی این تیم یعنی آنتوان گریزمان است. او دو فصل ناامیدکننده را در بارسا پشت سر گذاشته و برخی شایعات حکایت از آن دارد که گریزمان احتمالاً به اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت.

 

 

1610283

 

 

با وجود جذب آگوئرو و دیپای توسط بارسلونا در فاز هجومی، به نظر می رسد که این باشگاه در صورت جدایی گریزمان به دنبال جذب یک جایگزین برای او خواهد بود. در همین راستا گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه کاتالانی شرایط جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی را بررسی می کند و قصد دارد در صورت جدایی ستاره فرانسوی خود، این بازیکن را به خدمت بگیرد. البته قطعاً بارسا کار دشواری برای جذب استرلینگ پیش رو خواهد داشت زیرا بعید به نظر می رسد که سیتی به راحتی اجازه جدایی این بازیکن تاثیرگذار را صادر کند.

دیدگاه‌ها