کد خبر : 1769535 | 31 تیر 1400 ساعت 12:51 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

لبنان هنوز با مربی جدید خود به توافق نرسیده است

در حالیکه فدراسیون فوتبال لبنان با ایوان هاسک مربی اهل جمهوری چک به توافقاتی دست یافته، اما این مربی هنوز با لبنانی ها قراردادی را امضا نکرده است.

لبنان هنوز با مربی جدید خود به توافق نرسیده است

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که عنوان شد فدراسیون فوتبال لبنان با ایوان هاسک سرمربی اهل جمهوری چک به توافق رسیده است و او هدایت حریف ایران را برعهده خواهد گرفت. اما با گذشت چندین روز، این مربی و فدراسیون فوتبال لبنان هنوز به صورت رسمی قراردادی را امضا نکرده اند.


یک وب سایت لبنانی در این زمینه نوشت که هاسک قصد دارد قراردادی یک ساله با فدراسیون فوتبال لبنان امضا کند. این قرارداد به معنای حضور هاسک تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و همچنین جام عرب 2021 خواهد بود و قرارداد این مربی تا پیش از آغاز جام ملت های آسیا 2023 چین به پایان می رسد.


البته این به معنای ترک قطعی لبنان پس از قرارداد یک ساله هاسک نیست و در صورتی که دو طرف از کار یکدیگر رضایت داشته باشند، این قرارداد می تواند تمدید شود. حالا باید دید که شروط هاسک مورد پذیرش فدراسیون فوتبال لبنان قرار می گیرد و او به صورت رسمی به عنوان مربی لبنان معرفی خواهد شد یا خیر.


خبر دیگر از تیم ملی لبنان اینکه آنها برای آمادگی در مسابقات مقدماتی جام جهانی، قصد برگزاری هیچ اردوی خارج از کشوری را ندارند بخصوص اینکه تا چند روز پیش از نخستین بازی لبنان در این مسابقات، آنها درگیر رقابت های لیگ داخلی هستند.


اما فدراسیون فوتبال لبنان قصد دارد 10 روز پیش از نخستین بازی این تیم مقابل امارات، راهی این کشور شده و اردویی کوتاه مدت را در دبی برگزار کند تا با آمادگی کامل به مصاف حریف خود برود.

دیدگاه‌ها