کد خبر : 1769542 | 31 تیر 1400 ساعت 13:23 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

محدودیت ایجاد شده فقط برای ایرانی ها نیست

خیابانی: قرنطینه تمام شد؛ پیش به سوی المپیک

جواد خیابانی، گزارشگر باتجربه تلویزیون اعلام کرد با پایان دوران قرنطینه از امروز به تهیه گزارش در توکیو خواهد پرداخت.

خیابانی: قرنطینه تمام شد؛ پیش به سوی المپیک

به گزارش "ورزش سه"، جواد خیابانی، یکی از باتجربه ترین گزارشگران اعزامی صداوسیما به توکیو که بعد از ورود به پایتخت ژاپن برای پوشش خبری بازی های المپیک مثل دیگر گزارشگران تلویزیونی دنیا به قرنطینه سه روزه رفته بود، بعد از پایان دوران قرنطینه از حال و اوضاع خودش و سایر گزارشگران ایرانی حاضر در توکیو خبر داد.


جواد خیابانی با اعلام خبر خروج خود از قرنطینه گفت: چون تست های آخر ما منفی شده لذا مجوز خروج از قرنطینه سه روزه و عمومی خبرنگاران مستقر در هتل را با تلاش مدیران حاضر در توکیو به ما داده اند و از صبح امروز به مرکز خبری بازی ها موسوم به IBC رفتیم تا خودمان را برای ضبط و تهیه گزارش ها و پخش زنده رویدادهای المپیک آماده کنیم. این رخداد کاملا طبق قوانین موجود در ژاپن برای همه خبرنگاران تلویزیونی رعایت شده و خاص ما نیست.  از تمام مردم ایران و از اینکه با محبت و مهربانی خود به فکر ما بوده و هستند سپاسگزارم و با امید به اینکه ورزشکارانمان بتوانند موفقیت کسب کنند حتما سعی میکنم در آینده ای نزدیک که کارمان سبک تر و کم تر شد بیشتر با شما در این باره گفتگو کنم.


وی افزود: ضمنا قریب به اتفاق است که با تلاش مدیران ما هادی عامل هم  بزودی از قرنطینه در آمده و به جمع ما بپیوندد. اینطور نیست که فقط هادی در قرنطینه باشه ده ها نفر از شبکه های مختلف تلویزیونی اینجا در قرنطینه بوده و هستند و هادی با رعایت تمام اصول و پروتکل ها برای گزارش جذاب کشتی های المپیک آماده است تا با صدای گرم خود هیجان را به دل مردم کشورش برساند .


خیابانی در پایان هم گفت: موضوعی که باید به آن اشاره کنم این است که خبرنگاران روزنامه ها چنین محدودیتی ندارند چون در تماس نزدیک با ورزشکاران نیستند، اما عوامل تلویزیون از تمام شبکه های جهان بخاطر نزدیک تر بودن به صحنه های تمرین و مسابقات و ارتباط کلامی و رودر رو با ورزشکاران محدودیت های بیشتری را تحمل میکنند و بجاست با درک شرایط کرونا که در توکیو برای همه یکسان است از گسترش شایعات بی اساس دست برداریم. همه ما کارکنان رادیو و تلویزیون ایران در اینجا هستیم تا آخرین  اتفاقات المپیک را مثل تمام ادوار گذشته به مردم کشورمان منعکس کنیم و همه ما همراه و هم پیمانیم تا چنین کنیم . برای همکار عزیزم عبدالله روا هم آرزوی سلامتی و بهبود دارم و یقینا ایشان هم که از همکاران توانای من است بزودی و پس از اتمام محدودیت های کرونایی به جمع ما بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها