کد خبر : 1769543 | 31 تیر 1400 ساعت 13:30 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

اوزیل و حمایت از هم‌تیمی سابق؛ او آینده بزرگی دارد

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی فنرباغچه، از باکایو ساکا در برابر انتقادات دفاع کرد.

اوزیل و حمایت از هم‌تیمی سابق؛ او آینده بزرگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در فینال رقابت‌های یورو کار را در ضربات پنالتی به ایتالیا واگذار کرد تا از رسیدن به عنوان قهرمانی باز بماند. بوکایو ساکا، ستاره جوان و تنها 19 ساله تیم ملی انگلیس، یکی از بازیکنانی بود که در آن مسابقه پنالتی خود را از دست داد و همین موضوع باعث شد که انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن مطرح شود.

 

بعد از گذشت بیش از 10 روز از فینال یورو حالا هم تیمی سابق بوکایو ساکا یعنی مسوت اوزیل به حمایت از این بازیکن جوان پرداخته است. اوزیل که در ژانویه آرسنال را به مقصد فنرباغچه ترکیه کرد در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس گفت: "با توجه به تجربه ام می دانم که از دست دادن ضربه پنالتی چه حسی دارد. ساکا در مسابقه فینال مسئولیت یک ملت را به عنوان یک بازیکن جوان بر عهده گرفت‌؛ باید به این مسئله احترام گذاشت چرا که بازیکنان زیادی نیستند که جرات این کار را داشته باشند."

 

 

1621970

 

 

اوزیل در ادامه گفت: " بوکایو یک بازیکن جوان و مسلط است. من او را به عنوان یک جوان و بسیار مصمم می دانم که برای تحقق رویای خود به سختی تلاش می کند. بوکایو استعدادی دارد که خیلی ها از آن برخوردار نیستند. اگر او مانند گذشته فروتن و مصمم باقی بماند، من 100 درصد مطمئن هستم که آینده بزرگی پیش روی وی خواهد بود و می تواند به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود. او واقعاً یک استعداد عالی است و من مطمئنم که در آینده بازی های بزرگ دیگری را برای تیم ملی انگلیس انجام خواهد داد."

دیدگاه‌ها