کد خبر : 1769548 | 31 تیر 1400 ساعت 13:30 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشکهای آقای مدیر؛بازگشت قهرمان از دل تاریکی

فجر شهید سپاسی شیراز در حال راهی لیگ برتر شد که ۴سال پیش در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم ایران بود.

اشکهای آقای مدیر؛بازگشت قهرمان از دل تاریکی

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در نهایت پس از ۸سال دوری از لیگ‌برتر فوتبال ایران به سطح اول رقابت‌های فوتبال کشور بازگشت تا تلافی تلخی‌های گذشته را برای هواداران خود در آورد.

 

فجری‌ها که سال۹۲ با مدیرعاملی سرهنگ جعفری و سرمربیگری مرحوم یاوری از لیگ‌برتر راهی دسته اول شده بودند شاید تلخ‌ترین روزهای خود را در سال۹۶ در روزهای مدیرعاملی قنبری تجربه کردند. در روزهایی که در فاصله ۵ بازی مانده به پایان رقابت‌های لیگ یک از فجر به عنوان کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته دوم نام برده می‌شد  رسول فلاح فرمانده تربیت‌بدنی سپاه استان فارس با ماموریت بقای این تیم در این بازی‌های باقی مانده عهده‌دار سرپرستی تیم شد و این تیم در نهایت در آخرین بازی خود در اراک در لیگ یک ماندنی شد .

 

فجر شاید تنها تیمی بوده که در سالهای گذشته با هدایت یک مدیر به کار خود ادامه داده و شاید همین ثبات در نهایت این تیم را تبدیل به قهرمان لیگ یک کرد. آنها سال گذشته با مربیگری داوود مهابادی تیم خوبی داشتند که می‌توانست به لیگ برتر بیاید اما این اتفاق نیفتاد تا با حفظ شاکله تیم و باوجود جدایی مهابادی برای حضور در تیم جوانان، فجرسپاسی  با کمترین حاشیه و با همگرایی استانی‌ با میانداری مدیرعامل فجری‌ها، رقبای خود را کنار بزند و صعود کند.آنها با وجود احتمال استخدام مربیان نامدار کار را به علی اصغر کلانتری سپردند که به نوعی کار خود مهابادی را با سلیقه خود ادامه داد تا ثمره ثبات حاکم بر مجموعه به بازگشت شیراز به لیگ برتر منتج شود.

 

شاید اشک‌های رسول فلاح پس از شکست گل ریحان البرز به واسطه مرور تمام اتفاقاتی بود که این تیم خوب شیرازی را از کاندیداتوری سقوط به لیگ دسته دوم راهی لیگ‌برتر آن هم به عنوان قهرمان لیگ یک ایران کرد.

دیدگاه‌ها