کد خبر : 1769549 | 31 تیر 1400 ساعت 13:34 | 63.9K بازدید | 18 دیدگاه

پاسخ تند به سئوالی درباره ترکیب

مجیدی : بحث فنی تیم من به خبرنگار ربطی ندارد

فرهاد مجیدی یک بار دیگر موضع تندی را نسبت به سوالاتی که درخصوص مسائل فنی و تصمیماتی که او می گیرد، از خود نشان داد.

مجیدی : بحث فنی تیم من به خبرنگار ربطی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز گذشته با چند تغییر برابر نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و دست پر نیز از زمین بازی خارج شد. حضور رشید مظاهری درون دروازه و نیمکت نشینی حسینی که برای استراحت بیشتر به این گلر صورت گرفت و همچنین غیبت مسعود ریگی، ارسلان مطهری و وریا غفوری در ترکیب اصلی، از جمله تغییرات مجیدی در این بازی بود.


سرمربی آبی پوشان ترجیح داد به جای غفوری، از سبحان خاقانی استفاده کند که اتفاقا نتیجه مثبت این تصمیمش را نیز گرفت. خاقانی در همان دقایق ابتدایی بازی با ضربه ای بغل پا و زیبا به کنج دروازه نفتی ها، گل نخست بازی را به ثمر رساند. تک گلی که تا پایان 90 دقیقه حفظ شد و آبی پوشان با گل سه امتیازی بازیکن جوان خود به روند خوبی که در پیش گرفته بودند، ادامه دادند.


عدم حضور وریا غفوری در این دیدار و خارج شدن نام دیاباته از لیست آبی پوشان، باعث شد تا در این زمینه سوالاتی از فرهاد مجیدی مطرح شود. سرمربی آبی پوشان درباره اینکه آیا نیمکت نشینی وریا غفوری فنی بوده است یا خیر و اینکه بهتر نبود در هفته های اخیر از سبحان خاقانی بیشتر استفاده می شد، موضع تندی گرفت.


مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: ما ترجیح دادیم که به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم. تنها وریا غفوری (در این بازی غایب) نبوده است. به حسینی و مسعود ریگی هم استراحت داده ایم. درباره بازی دادن به خاقانی یک بحث کارشناسی و فنی است و فکر نمی کنم که به خبرنگاری یا کس دیگری ربطی داشته باشد. این یک بحث فنی است.


این برای نخستین بار نیست که مجیدی در پاسخ به سوالاتی که به حیطه کاری او مربوط می شود، موضع تندی می گیرد. البته شاید در این زمینه نیز حق با مجیدی باشد چرا که صفر تا صد تصمیمات استقلال به او مربوط می شود و چه در صورت کسب پیروزی و چه در صورت شکست، او نخستین کسی است که نتیجه به دست آمده به پایش نوشته می شود.


مجیدی در بازگشت دوباره به استقلال، در نخستین بازی به مصاف فولاد رفت و برنده از زمین خارج شد. تک گل بازی را ارسلان مطهری بازیکن تعویضی مجیدی در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. فرهاد در کنفرانس خبری پس از بازی درخصوص اینکه با آمدن ارسلان مطهری فاز هجومی استقلال بهتر شد و آیا بهتر نبود از ابتدا از او استفاده می شد که مجیدی پاسخ داد: این مسئله را ما در کادرفنی تشخیص می دهیم.


به هر حال مجیدی در این مدت نشان داده که در کارش جدی است و نظم و انضباط برایش در اولویت قرار دارد. او به کسی اجازه دخالت در تصمیم هایش را نمی دهد و همین مسئله باعث شده تا او در برابر سوالاتی که به آرایش و ترکیب تیمش مربوط می شود، مواضع تندی بگیرد.

دیدگاه‌ها