کد خبر : 1769553 | 31 تیر 1400 ساعت 13:57 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

کاراته،شمشیربازی، تیراندازی و والیبال

ایران چشم انتظار مدالهای جدید در المپیک

کاروان ٦٦ نفری ایران برای بازی های المپیک توکیو با شاخصه ی شور مدال در رشته هایی که تاکنون در ١٦ دوره ی حضور ، موفق به مدال آوری نشده ، به سی و دومین دوره این رویداد بزرگ وارد می شود .

ایران چشم انتظار مدالهای جدید در المپیک

به گزارش ورزش سه ، مدال های ایران در ادوار گذشته در چهارضلعی کشتی ، وزنه برداری ، تکواندو و دو و میدانی محصور شده است اما مزیت نسبی کاروان  ایران  ، هیجان شمشیربازان ، تیراندازان و کاراته کاها برای مدال آوری است تا حصار چهار ضلعی ایران را بشکنند .

 

* اراده و انگیزه مجتبی عابدینی و دیگر شمشیربازان برای کسب مدال المپیکی ستودنی است ، انها در شرایط کنونی هم در جمع هشت تیم برتر شمشیربازی دنیا قرار دارند و عرصه المپیک می تواند نتیجه تلاش های سال های اخیر برای تکمیل افتخارات شمشیربازی ایران باشد .

 

*کاراته ی ایران برای اولین بار و اخرین بار فرصت مدال آوری در المپیک را یافته است و این فرصت گرانبهاترین امکان برای افتخاری بی نظیر برای کارته ایران است تا نقش آفرینی ارزنده ای برای کاروان ایران در تاریخ المپیک داشته باشد و کاراته کاها در طی سال های اخیر توانمندی قابل احترامی را برای امیدواری به مدال المپیکی از خود بروز داده اند .

 

*تیراندازی ایران در  ادوار گذشته بارها به مدال نزدیک شدند اما نتیجه تلاش انها منجر به سکوی المپیکی نشد اما این بار جدیت و انگیره ی مدال آوری المپین های تیراندازی ایران ، کاملا محسوس است .

 

در این بین  حتی بوکسورها و مردان رعنای والیبال هم نیم نگاهی به سکو دارند و شاید در بحبوحه سال کرونایی شاهنامه المپیکی ایران پایان خوشی داشته باشد .

دیدگاه‌ها