کد خبر : 1769556 | 31 تیر 1400 ساعت 16:38 | 38.1K بازدید | 2 دیدگاه

الکس کویادو:

فقط تیم اول، دیگر برای بارسای B بازی نمی‌کنم

هافبک 22 ساله بارسلونا پس از بازی دوستانه دیشب برابر ناستیچ تاکید کرد که یا برای تیم اول بارسا بازی خواهد کرد یا جدا می شود.

فقط تیم اول، دیگر برای بارسای B بازی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در نخستین بازی دوستانه پیش فصل خود شب گذشته توانست با 4 گل بر ناستیچ دیگر تیم کاتالان غلبه کند. بازی دوم بارسا برابر جیرونا خواهد بود.

دیدار دیشب فرصت خوبی برای بازیکنان جوان بارسا بود تا خوش بدرخشند. ری میناژ با دو گلی که زد چشم ها را خیره کرد و البته نمایش الکس کویادو هافبک مهاجم 22 ساله تیم دوم بارسا هم چشم نواز بود و او هم یکی از گل ها را به ثمر رساند.

کویادو از 10 سالگی وارد آکادمی لاماسیا شد و از سال 2018 نیز در تیم دوم باشگاه بازی می کند ولی او حالا اهدافی بلندپرذوازانه تر دارد.

 

 

1625754

 

 

کویادو در پایان بازی گفت:« دیگر برای تیم دوم بارسا بازی نخواهم کرد. یا در تیم اول می مانم یا می روم. هدف اولم اما ماندن است و تلاشم را می کنم رونالد کومان را متقاعد کنم ولی هیچ احتمالی را هم در نمی کنم.»

 

باشگاه 30 مارس گذشته قرارداد کویادو را تا 2023 تمدید کرد اما این قرارداد تنها زمانی اعتبار دارد که کویادو به عنوان بازیکن تیم اول باشگاه، وارد فهرست فصل 22-2021 شود. کویادو فصل قبل حتی یک دقیقه فرصت برای بازی در تیم اول را پیدا نکرد که برای بسیاری جای تعجب داشت.

 

دیدگاه‌ها