کد خبر : 1769570 | 31 تیر 1400 ساعت 14:42 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

میلان اشکرینیار:

اینتر فصل بعد فقط یک هدف دارد

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر تاکید کرد این باشگاه تنها به دنبال تکرار قهرمانی خود در سری آ خواهد بود.

اینتر فصل بعد فقط یک هدف دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل قبل و برای اولین بار در 11 سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا شد. اما آنتونیو کونته پس از پایان فصل به دلیل اختلاف نظر در استراتژی های باشگاه این تیم را ترک کرد و حالا سیمونه اینزاگی جانشین او شده است. میلان اشکرینیار مدعی شد اینتر فصل بعد نیز هدفی جز تکرار عنوان قهرمانی خود در لیگ ایتالیا ندارد.

 

میلان اشکرینیار گفت: "حالا ما قهرمان ایتالیا هستیم و این دیگران هستند که باید ما را تعقیب کنند. از جدایی اشرف حکیمی متاسفیم، او بازیکن بزرگ است و دلمان برای اشرف تنگ خواهد شد. اما این باشگاه و سرمربی هستند که باید تصمیم بگیرند که چگونه جایگزینی برای اشرف حکیمی پیدا کنند.

 

1625782

 

اما ما بازیکنانی داریم که توانایی پر کردن جای خالی او را دارند و ما بدون اشرف نیز می توانیم یک فصل فوق العاده داشته باشیم. ما نباید تمرکز خود را بر روی اتفاقات بازار نقل و انتقالات بگذاریم، بلکه باید به دنبال بهبود شرایط اینتر در زمین باشیم. ما قهرمان ایتالیا هستیم و نمی توانیم هدف پایین تری برای فصل بعد داشته باشیم. ما تلاش خواهیم کرد تا قهرمانی خود را تکرار کنیم و البته می دانیم که رسیدن به این هدف آسان نخواهد بود. هدف ما کسب پیروزی در همه دیدارها است تا ثابت کنیم هنوز هم بهترین هستیم.

 

حمله قلبی کریستین اریکسن در جریان یورو 2020؟ من این صحنه را از تلویزیون تماشا کردم و خیلی ترسیده بودم. تا زمانی که در واتس اپ با هم حرف نزدیم حال خوبی نداشتم. اریکسن یک مرد بزرگ و یک قهرمان است و ما در زمین منتظر حضور او هستیم، اما مهمترین مسئله این است که کریستین در حال حاضر احساس خوبی دارد.

 

من برای نیکو بارلا و الساندرو باستونی خوشحالم که پس از قهرمانی در سری آ، قهرمانی یورو را از آن خود کردند. آنها با انگیزه بیشتری برای کمک به ما خواهند داشت. من درک خوبی از بازی در کنار الساندرو باستونی و استفان دی فرای دارم و ما فصل گذشته واقعا خوب کار کردیم."

دیدگاه‌ها