کد خبر : 1769572 | 31 تیر 1400 ساعت 14:44 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

تمرین تیم ملی بانوان با کاور تیم باشگاهی (عکس)

تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اصفهان زیر نظر مریم ایراندوست ادامه دارد.

تمرین تیم ملی بانوان با کاور تیم باشگاهی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی فوتبال بانوان در دو دیدار دوستانه با بلاروس و نتایجی که در این بازی ها رقم خورد مریم ایراندوست را متوجه این مهم کرد که این تیم به دلیل تعطیلی بلند مدت هم از نظر بدنی و هم از نظر هماهنگی شرایط ایده آلی ندارد و به منظور موفقیت در جام ملت های آسیا باید تمرینات منسجمی را پشت سر بگذارد و به همین بهانه اردو پشت اردو است که از سوی سرمربی برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران تدوین می شود و همانطور که اشاره شد تمرینات اینروزهای تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اصفهان و به میزبانی باشگاه سپاهان در جریان است.

 

اما در عکس های مخابره شده از اصفهان مشخص شد در یکی از جلسات تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان برای اینکه از یکدیگر متمایز شوند کاور تیم باشگاهی تیم سپاهان را برتن کرده اند! این یک اتفاق ساده اما بدون شک حرفه ای نیست. معمولا در فوتبال حرفه ای همان لباسی که تیم ملی بزرگسالان بر تن می کند دیگر تیم های ملی هم بر تن می کنند.

 

1625786

 

چه در بخش آقایان و چه در بخش خانم ها. این موضوع دو حالت دارد. اینکه تدارکات تیم ملی بانوان کاورها را همراه خود به اصفهان نبرده یا اینکه تیم ملی فوتبال بانوان کاور ندارد و به همین خاطر کاورهای باشگاه سپاهان را قرض گرفته است که هر دو حالت نگران کننده است. پیش از این مریم ایراندوست تقاضا کرده بود هر امکاناتی که در اختیار تیم ملی فوتبال بزرگسالان آقایان قرار می گیرد تیم های ملی بانوان هم از آن بهره مند شوند.

 

تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده می شود. این تیم با تیم های اردن و بنگلادش همگروه است. اردوی اصفهان تا 7 مرداد ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها