کد خبر : 1769573 | 31 تیر 1400 ساعت 14:55 | 45.7K بازدید | 15 دیدگاه

اعتصاب ادامه دارد

تهدید استقلالی‌ها؛ 70 درصد نگیریم، تمرین نمی‌کنیم

بازیکنان استقلال قصد دارند به تعطیلی تمرینات خود ادامه بدهند.

 تهدید استقلالی‌ها؛ 70 درصد نگیریم، تمرین نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اعضای تیم استقلال قرار بود روز گذشته تمرین ریکاوری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان را برگزار کنند، اما در اعتراض به مشکلات مالی و نرسیدن سقف پرداختی به درصد معین تصمیم به تعطیلی تمرینات گرفتند.


بازیکنان استقلال دو روز قبل از دیدار با نفت هم یک جلسه تمرین نکردند اما در تمرین روز قبل از مسابقه حضور یافتند و در جریان بازی نیز یک برد ارزشمند دیگر را به دست آوردند. بعد از این بازی اما بازهم در پی حل نشدن کامل مشکلات مالی تعطیلی تمرینات ادامه یافت.


استقلالی ها دیروز هم حاضر به انجام تمرین نشدند و این اعتصاب ادامه دار است.


این در شرایطی است که امروز باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد بخشی از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کرده و با توجه به تعطیلی بانک ها برای برخی بازیکنان نیز طی روزهای آینده این پرداختی انجام می شود.


منتهی مساله اصلی اینجا است که بازیکنان از نحوه پرداختی ها رضایت ندارند. با توجه به اینکه روزهای پایانی فصل جاری فوتبال ایران را سپری می کنیم، حالا دریافتی بازیکنان استقلال نهایتا به 60 درصد رسیده و آنها معتقدند که باید این دریافتی تا 70 درصد اضافه شود.


ماجرای تامین پول در باشگاه استقلال به این شکل است که همراه اول به عنوان یکی از اسپانسر های استقلال مبلغ 20 میلیارد تومان را به حساب این باشگاه واریز کرده اما از این مبلغ حدود 9 میلیارد تومان توسط باشگاه به بازیکنان پرداخت شده و سایر مبلغ برای هزینه های سفر و هتل و ... در نظر گرفته شده است.


در این شرایط بازیکنان که از مبلغ واریزی همراه اول به باشگاه اطلاع پیدا کرده اند، خواهان آن هستند تا دریافتی شان به حداقل 70 درصد برسد و به همین خاطر تصمیم گرفته اند تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، تمرینات را تعطیل کنند.


بر این اساس تمرینات استقلال امروز هم تعطیل خواهد بود و بعید است طی یکی دو روز آینده این رویه متوقف شود. حالا باید دید واکنش مسئولان باشگاه استقلال به این تصمیم بازیکنان چیست و آنها چگونه در بحث پرداختی ها اقدام خواهند کرد.


بی تردید اگر بازیکنان بخواهند به رویه خود برای تمرین نکردن ادامه بدهند، مشکلاتی برای این تیم پیش خواهد آمد. با توجه به در پیش بودن دیدارهای حساس لیگ برتر و جام حذفی برای استقلال تمرین نکردن بازیکنان شرایط را برای تیم سخت خواهد کرد.


از طرفی مدیران باشگاه استقلال و در راس آن احمد مددی هم هنوز اقدام جدیدی در دست ندارند و بعید است مبلغ دیگری تا قبل از مسابقه جام حذفی به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنند. آنها قصد دارند قبل از بازی نیمه نهایی حذفی پول دیگری را پرداخت کنند اما این مساله ای نیست که بازیکنان در مقطع کنونی زیر بار آن بروند.

دیدگاه‌ها