کد خبر : 1769577 | 31 تیر 1400 ساعت 14:55 | 68.2K بازدید | 1 دیدگاه

جو کول:

رونالدینیو یخچال رختکن را خرد کرد!

جو کول، ستاره سابق چلسی فاش کرد رونالدینیو در پایان بازی بارسلونا مقابل این تیم خیلی عصبانی بوده است.

رونالدینیو یخچال رختکن را خرد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف چلسی و بارسلونا در سال 2005 یکی از دیدارهای کلاسیک تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان بود و اتفاقاتی فراموش نشدنی در آن مسابقه رخ داد. بارسلونا علیرغم برتری 1-2 در دیدار رفت، در استمفوربریج با نتیجه 2-4 مغلوب شده و با لیگ قهرمانان وداع کرد. رونالدینیو، ستاره برزیلی بارسلونا در آن دیدار شبی فوق العاده را سپری کرده و گل دوم خود را به زیباترین شکل ممکن و با ضربه ای فنی وارد دروازه پتر چک کرد.

 

1625790

 

اما این دیدار جنجال های دیگری از جمله اعتراض شدید ژوزه مورینیو به داوری و در نهایت خداحافظی آندریاس فریسک از این عرصه نیز داشت. حالا جو کول فاش کرد رونالدینیو، ستاره برزیلی بارسلونا در پایان بازی یخچال درون رختکن را خرد کرده است.

 

جو کول گفت: "من همیشه بعد از کسب پیروزی جشن می گرفتم، اما این بار جشن تیم تا تونل رختکن نیز ادامه یافت. اگرچه دیدار چلسی و بارسلونا در لیگ قهرمانان بود، اما شبیه بازی های زمان مدرسه و اولین مسابقات فوتبال ما شده بود. در پایان مسابقه رونالدینیو در رختکن جنجال به پا کرده و یخچال را خرد کرد. البته تصور می کنم ریشه این جنجال به بازی رفت و شکست ما در استادیوم نوکمپ باز می گردد که ژوزه مورینیو از همانجا کارهای همیشگی خود را آغاز کرده بود."

دیدگاه‌ها