کد خبر : 1769578 | 31 تیر 1400 ساعت 14:58 | 94.1K بازدید | 11 دیدگاه

بازی پرسپولیس سخت است، ما هم قوی هستیم

تیکدری: امیدوارم استقلال قهرمان بشود

بازیکن تراکتور می گوید کسب سهمیه کمترین حق آن ها است و درصورتیکه استقلال قهرمان حذفی بشود آنها می توانند به آن برسند .

تیکدری: امیدوارم استقلال قهرمان بشود

به گزارش ورزش سه، تراکتور موفق شد با یک برد پرگل سه بر یک آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارد مهدی تیکدری در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بعد از بازی با گل گهر خوب تمرین و تیم آلومینیوم را آنالیز کردیم و هم قسم شدیم که پیروز شویم که خوشبختانه توانستیم با یک بازی خوب سه امتیاز که برای ما خیلی مهم بود را به دست بیاوریم.


او در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند ادامه داد: خوشحالم که توانستم باز هم گل بزنم و نقشی در پیروزی تیم داشته باشم این سومین گل من در لیگ امسال بود و یک گل هم در آسیا زدم و سه پاس گل دادم که امیدوارم بتوانم در دو بازی باقیمانده هم برای تیمم مفید باشم. هافبک سرخپوشان تبریزی در مورد تقابل با علیرضا منصوریان مربی نیم فصل اولشان گفت:  علی آقا مربی دوست داشتنی است که از هر لحاظ الگو من است و قطعا انگیزه های زیادی مقابلش داشتیم.


 وی در مورد خطا روی مرتضی آقاخان که به پنالتی منجر شد عنوان کرد: روی بی تجربگی من و با تجربه بودن آقاخان او  توانست خود را در مسیر من قرار دهد و فکر می‌کنم پنالتی درست بود.


بازیکن تراکتور در مورد دیدار بعدی با پرسپولیس گفت: دو بازی باقیمانده که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و تمام تلاششان را می کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. بازی مقابل پرسپولیس صدرنشین دشوار است اما ما هم قدرتمند هستیم.


 تیکدری در پایان در مورد اینکه تقریبا شانسی برای گرفتن سهمیه ندارند افزود: کمترین حق ما و هوادارانمان کسب سهمیه  بود، البته باید استقلال هم قهرمان جام حذفی بشود تا چهارم شدن ما  تبدیل به سهمیه آسیایی شود.

دیدگاه‌ها