کد خبر : 1769584 | 31 تیر 1400 ساعت 15:30 | 50.1K بازدید | 1 دیدگاه

آذرباد : قائم برادر کوچکترم است و جایش خالی

هرچه زودتر برگرد داداش!(عکس)

مدافع مس رفسنجان به یاد هم تیمی مصدومش در دیدار با صنعت نفت آبادان پیراهن او را نشان داد.

هرچه زودتر برگرد داداش!(عکس)

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در مقابل صنعت نفت آبادان به نتیجه تساوی یک _ یک دست یافت محسن آذرباد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما سوار بر بازی بودیم و  یک بر صفر جلو افتادیم. می توانستیم ببریم و روی یک کرنر بازی به تساوی کشید ولی بازی در کل در اختیار ما بود.


او در مورد قضاوت داور و ده نفره شدن شان ادامه داد: فکر می کنم هر دو باری که به حسن جعفری کارت داد به نظر من  درست نبود. من داور را نمی شناختم و حتی اسمش را نمی دانم ولی در بعضی صحنه ها می توانست به نفع ما بگیرد ولی در برخی تصمیماتش عجول بود و به نظر من اگر کمی بهتر تصمیم می گرفت برای ما بهتر بود.


مدافع مس رفسنجان که برای شادی گل تیمشان پیراهن قائم اسلامی خواه بازیکن مصدومشان نشان داد و یادی از او کرد در این باره عنوان کرد: جای قائم خیلی خالی است. او یکی از بهترین بازیکنان ما بود که متاسفانه مصدوم شد. نباید امثال این بازیکن فراموش شوند. من با قائم خیلی رفیق هستم و مثل برادر کوچک تر من است و خیلی بابت مصدومیتش ناراحتم امیدوارم هرچه زودتر خوب شود و به مستطیل سبز برگردد.

 

1625797


وی در مورد عدم نتیجه گیری مس رفسنجان در چند بازی اخیر اظهار کرد: به نظر من اولین دلیلش همان بد شانسی است متاسفانه ما در این چند هفته گل‌های خیلی بدی خوردیم و این موضوع بی‌تاثیر نبوده ولی امیدوارم در دو بازی پیش رو امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و جایگاه خوبی در پایان فصل در جدول داشته باشیم.


آذرباد در پایان در مورد دیدار پیش رو با پدیده مشهد افزود: بازی بعدی مان با تیم خیلی خوبی است آن ها رتبه بهتری از ما در جدول دارند و برای سه امتیاز  می رویم. انشالله که ببریم و در جدول رتبه خیلی خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها