کد خبر : 1769616 | 31 تیر 1400 ساعت 18:43 | 41.4K بازدید | 27 دیدگاه

فشاری که تحمل می‌کنیم در دنیا نمونه ندارد 

سمیعی و گلایه شدید از حاشیه‌سازی علیه پرسپولیس

جعفر سمیعی می‌گوید که سیاست باشگاه پرسپولیس سکوت بود اما این روش مورد توجه مسئولان فوتبال قرار نگرفته است‌.

سمیعی و گلایه شدید از حاشیه‌سازی علیه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در فاصله دو بازی تا پایان لیگ برتر با حواشی مختلفی مواجه شده، حالا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صحبت‌های تازه خود خواستار ورود مسئولان به حواشی باشگاه پرسپولیس و برخورد با آنچه حاشیه سازان می‌نامد، شده است.

 

* نیاز فوری به ورود مسئولان داریم
جعفر سمیعی با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته و ایجاد شایعات مختلف در فضای مجازی، اظهار داشت: در ماه‌های گذشته بارها این موضوع از سوی ما عنوان شده بود که فضای فوتبال دیگر مثل گذشته نیست و نیاز به ورود فوری مسئولان امر برای ایجاد آرامش دارد اما این موضوع چندان جدی تلقی نشد تا امروز شاهد اتفاقاتی باشیم که زیبنده فوتبال ایران نیست.

 

* امیدوارم صدرنشینی به قهرمانی منجر شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: التهاب در فضای فوتبال، به سود هیچ‌کس نیست. ما به دنبال درگیری و ایجاد جنجال نیستیم و در تمام مدت این فصل، حتی یک مورد هم سراغ ندارید که پرسپولیس شروع کننده یک جریان منفی یا درگیری و حاشیه باشد. تمام مدت تحت فشار برخی جریانات قرار داشتیم و از این بابت، لطمه‌های زیادی دیدیم. البته پرسپولیس در زمین بازی، پاسخ خوبی به این رفتارها داد و تاکنون، صدرنشین جدول مانده‌ایم. امیدوارم این صدرنشینی با کسب قهرمانی به اتمام برسد.

 

* این حجم حواشی برایم باورنکردنی است
وی افزود: چند روز قبل از همکارانم در باشگاه خواستم تا گزارشی در خصوص اتفاقات علیه پرسپولیس در فضای مجازی آماده کنند. نتیجه گزارشی که دریافت کردم، واقعا تلخ است. اسناد و مدارکی که در این گزارش با آن برخورد کردم، آنقدر عجیب است که باور این حجم از ایجاد حاشیه برای یک تیم فوتبال، باورنکردنی به نظر می‌رسد. اینها، مسائلی نیست که بتوانیم به راحتی از کنارش عبور کنیم.

 

* سکوت ما را هیچ کسی ندید 
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من هرگز به افراد حاضر در باشگاه اجازه ندادم شروع کننده جریان یا حاشیه‌ای در فوتبال باشند و مردم شاهد هستند که در مقابل سیلی از حواشی، سیاست‌مان سکوت بود تا با این کار به فوتبال کمک کنیم ولی آیا این اقدامات ما توسط متولیان فوتبال دیده شد؟ آیا آنها به حقانیت پرسپولیس رای دادند؟ چطور ممکن است قبل و بعد از هر بازی، با ده‌ها حاشیه مواجه شویم و در نهایت، پرسپولیس مقصر جلوه داده شود؟ آیا این حجم از اتفاقات جنجالی علیه یک تیم، برای شما به عنوان مخاطب فوتبال، عجیب نیست؟ کدام باشگاهی در دنیا حاضر است چنین فشاری را تحمل کند؟ ما از یک سو با بحران‌های مالی بی‎‌سابقه مواجه هستیم و از طرف دیگر باید در هر روز با حجم گسترده‌ای از حواشی علیه تیم‌مان در فضای مجازی مبارزه کنیم. به عقیده من زمان آن رسیده تا همه نهادها وارد عمل شوند و به پاکسازی فوتبال کمک کنند.

 

* حکم نارنجک‌زنی چرا صادر نشد؟
سمیعی گفت: از فصل بیستم فقط دو هفته دیگر باقی مانده و بدون شک باید اتفاقات این فصل را در تاریخ ثبت کرد. در مورد اتفاقاتی بدتر از این، مثل حمله با نارنجک به اتوبوس تیم پرسپولیس هیچ رای محکمی صادر نشده اما برای آن که رقبای ما را راضی کنند، در روزهای تعطیلی تهران ۴۸ ساعت به ما فرصت دفاع از بازیکن پرسپولیس را می‌دهند. ما از این بی‌عدالتی‌ها گلایه داریم اما به خاطر حفظ آرامش جامعه فوتبال، رفتاری خارج از عرف و قانون انجام نمی‌دهیم و فقط منتظر ورود فوری نهادهای مرتبط به اتفاقات پیرامون فوتبال می‌مانیم.

 

* صبر ما هم حدی دارد
مدیرعامل پرسپولیس در نهایت گفت: از هواداران، کادرفنی، بازیکنان و همکاران خود در باشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم. ما در این فصل تمام تلاش‌مان را کردیم تا فصلی بدون حاشیه و با آرامش را تجربه کنیم. در اوج تنش‌ها، وارد باشگاه پرسپولیس شدم اما اجازه ندادم در این مدت حتی یک نفر در باشگاه ما جنجالی به پا کند. امروز هم منتظر می‌مانم تا عدالت در مورد تیم تحت مدیریتم اعمال شود. این را فراموش نکنید که صبر ما در باشگاه پرسپولیس هم حدی دارد.

دیدگاه‌ها