کد خبر : 1769619 | 31 تیر 1400 ساعت 18:59 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

شماره 10 توپچی‌ها برای امیل اسمیت‌رو؛

رسمی: تمدید قرارداد 5 ساله ستاره جوان آرسنال

امیل اسمیت‌رو، ستاره جوان آرسنال، در این تابستان مورد توجه استون ویلا قرار گرفته بود اما قرارداد جدید و طولانی مدتی را با توپچی‌ها امضا کرده است.

رسمی: تمدید قرارداد 5 ساله ستاره جوان آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، امیل اسمیت‌رو قرارداد جدید و بلندمدتی را با آرسنال امضا کرده است و همچنین پیراهن شماره 10 توپچی ها به او داده شده است.

این بازیکن توپچی ها تابستان امسال شدیدا مورد توجه استون ویلا قرار گرفته بود اما اسمیت رو دو پیشنهاد این باشگاه را رد کرد.

اکنون اسمیت‌رو با متعهد شدن آینده خود به باشگاهی که از 10 سالگی در آنجا بازی کرده، به گمانه زنی ها پایان داده است.

 

1625881

 

اسمیت رو با امضای قرارداد پنج ساله جدیدی تا سال 2026 در آرسنال خواهد ماند.

هنوز دو سال از قرارداد قبلی این بازیکن باقی مانده بود و قرار بود در سال 2023 به پایان برسد، اما آرسنال مشتاق بود که د راین تابستان قرارداد طولانی تری با او ببندد و پاداش عملکرد بسیار خوب او در فصل گذشته را بدهد. اسمیت‌رو اولین بار در باکسینگ دی و در ابتدای سال جدید میلادی 90 دقیقه برابر چلسی در زمین حضور داشت و نخستین بازی خود در لیگ برتر را تجربه کرد.

 

1625879

 

اسمیت رو در فصل گذشته در آرسنال 33 بازی برای تیم بزرگسالان انجام داد و چهار گل به ثمر رساند. او همچنین در بازی تدارکاتی  آرسنال در پیش فصل در شکست 2-1 توپچی ها برابر هایبرنین موفق به گلزنی شد.

اسمیت‌رو علاوه بر امضای قرارداد جدید  پیراهن شماره 10 آرسنال را نیز تحویل گرفته است.

 

1625880

 

این جوان 20 ساله فصل گذشته پس از ورود به تیم بزرگسالان شماره 32 را به تن کرد، اما اکنون با پوشیدن یکی از معروف‌ترین شماره پیراهن‌ها در تاریخ آرسنال پاداش عملکرد خوب خود را دریافت کرده است.


پیراهن شماره 10 آرسنال را از زمان جدایی مسوت اوزیل در ژانویه، کسی نمی پوشید. از دیگر بازیکنانی که شماره 10 را در آرسنال به تن کرده‌اند می توان به دنیس برگکمپ، رابین فن پرسی، پل مرتون ، چارلی نیکلاس و چارلی جورج اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها