کد خبر : 1769624 | 31 تیر 1400 ساعت 19:57 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

در مصاحبه با کیکر؛

ناگلزمان: مربی رئال یا بارسا نبوده‌ام که جام برده باشم!

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، گفته است که اگر در پایان دوران مربیگری خود جامی نبرده باشد از غصه نمی‌میرد اما دوست دارد چندین عنوان قهرمانی کسب کند.

ناگلزمان: مربی رئال یا بارسا نبوده‌ام که جام برده باشم!

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان در مصاحبه با کیکر درباره سبک کارش و اینکه چه چیزهایی را می خواهد در بایرن مونیخ تغییر بدهد صحبت کرده است.

بایرن مونیخ پس از اینکه راهش از هانسی فلیک جدا شد، با یک سرمربی جوان و بسیار هیجان انگیز برای فصل جدید قرارداد بسته است، یولیان ناگلزمان 33 ساله، سرمربی سابق لایپزیش، کسی است که در این فصل سکان هدایت باواریایی ها را در دست خواهد داشت.

 

1625899

 

این مربی فوتبال که مطابق با روش پر انرژی و سریع خودش در زمین بازی، بسیار هم سریع صحبت می‌کند می داند که با امضای قرارداد پنج ساله با بایرن مونیخ  خودش را درگیر چه چیزی است. در صورت عدم تحقق موفقیت های معمول و مورد نیاز بایرن، ناگلزمان می داند که چه در انتظار او است. مربی جوان آلمانی می داند که انتظارات در این باشگاه رکورددار قهرمانی بسیار بالاست و این باشگاه تفاوت زیادی با دیگر باشگاه ها دارد و اگر موفقیت های معمول و قهرمانی هایی که بایرن به آنها نیاز دارد تحقق نیابند: "عواقب این اتفاق در مونیخ بزرگتر و دراماتیک تر خواهد بود."

ناگلزمان گفت: "بایرن تفاوت زیادی با دیگر باشگاه ها دارد. اینجا باید موفق شوید. اگر موفق نشوید عواقب آن در مقایسه با دیگر باشگاه ها بسیار دراماتیک تر و عظیم تر خواهد بود. اما من برای این شغل آماده هستم."

 

1625898

 

ناگلزمان ایده های روشنی درباره سبک بازی که می خواهد ارائه دهد دارد و مشتاق است تا "سبکی جسورانه و از ابتدا تهاجمی بدون استفاده خیلی زیاد از توپ های بلند" و کنترل بازی "از طریق پرس متقابل سنگین و پیاپی" را در بایرن هم پیاده کند.

عناصر شتاب دهنده به بازی برای ناگلزمان بسیار مهم هستند. از دیگر چیزهایی که ناگلزمان تاکید کرده که به آنها اهمیت می دهد "جاگیری صحیح بازیکنان در مناطق خطرناک زمین" است.

جوان ترین سرمربی تاریخ بوندسلیگا درباره اینکه چه سبکی از بازی را می پسندد گفت: "پرسینگ متقابل موثر، بالا بردن سرعت بازی، استفاده از توپ های بلند فقط برای بردن بازی به زمین حریف و قرار دادن بازیکنان در موقعیت های مطلوب در یک سوم حمله."

 

1625902

 

سرمربی جدید بایرن درباره کینگزلی کومان، سرژ گنبری و لروی سانه، وینگرهای این تیم، گفت: "هر سه کیفیت خیره کننده ای دارند اما می توانند بهتر از این هم بشوند. بازیکنان سطح بالایی که در این تیم هستند هنوز به اوج خود نرسیده اند. آنها می تواند باز هم پیشرفت کنند و می خواهند از این هم بهتر شوند."

 

ناگلزمان اما قصد ایجاد تغییرات انقلابی در بایرن را ندارد و می گوید: "در اینجا مسئله یک اصلاح اساسی و انقلابی نیست، مسئله تغییرات جزئی در مناطقی است که هنوز کاملاً کارساز نیستند. بازیکنان بایرن ذهنیت و کیفیتی استثنایی دارند. نیازی نیست که من همه چیز را از سر تا ته بهم بریزم."

 

1625895

 

سرمربی جوان بایرن افزود: "اینجا نقش بازی نخواهم کرد. من هرگز نمی خواهم در شغلم تظاهر کنم. اگر نتوانم دیگر همان کسی باشم که واقعا هستم، دیگر به این شغل ادامه نخواهم داد."

 

ناگلزمان خودش را اینطور توصیف کرده است: "من یک آدم بسیار سرحال و سرزنده هستم که اغلب روحیه خوب و حال خوشی دارم."

 

سرمربی جدید باواریایی ها همچنین می گوید که در زندگی باید گاهی هم زمین بخورید و این تجربیات به زندگی معنا می بخشند.

 

1625897

 

ناگلزمان اضافه کرد: "به نظرم خنده دار است که مردم می گویند من در حالی به بایرن مونیخ آمدم که هیچ عنوان قهرمانی تا به حال نبرده ام. من که مربی رئال مادرید یا بارسلونا نبودم! اگر حرفه ام را بدون عناوین قهرمانی به پایان برسانم از غصه نخواهم مرد، اما خوب خواهد شد که چند عنوان قهرمانی را به نام خودم داشته باشم.

وقتی به گذشته خودم در این حرفه نگاه می کنم، نمی خواهم فقط بگویم که مربی خوبی بودم، می خواهم بازیکنانم بگویند که من آدم خوبی هم بودم. یک مربی زودتر از یادها می رود تا رفتاری که به عنوان یک انسان با بازیکنانش داشته است."

 

 

 

دیدگاه‌ها