کد خبر : 1769635 | 31 تیر 1400 ساعت 21:44 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی فرای:

کریستین اریکسن به زمان نیاز دارد

استفان دی فرای، مدافع اینتر، ضمن تشکر از آنتونیو کونته، سرمربی سابق این تیم، گفت که کریستین اریکسن، ستاره دانمارک و هم بازی اش در اینتر، نیاز به زمان دارد.

کریستین اریکسن به زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، استفان دی فرای در طول تمرینات پیش فصل اینتر در مصاحبه با DAZN در باره موضوعات مختلفی از جمله وضعیت کریستین اریکسن صحبت کرد.

هافبک دانمارکی در اولین بازی این تیم در مسابقات یورو 2020 دچار ایست قلبی شد و با تلاش پزشکان به زندگی بازگشت. هنوز مشخص نیست که این بازیکن بتواند فوتبال خود را ادامه بدهد و به نظر می رسد که حداقل در اینتر دیگر آینده ای نداشته باشد.

دی فرای گفت: "ما می خواهیم تا تلاش کنیم و به رشد و پیشرفت ادامه دهیم. کارهای زیادی باید انجام دهیم تا برای حضور در اولین بازی آماده باشیم. فکر می کنم که هنوز جای زیادی برای پیشرفت داریم. من به خودمان اطمینان دارم.

متاسفم که آنتونیو کونته از اینجا رفت چرا که من با او خیلی خوب کار می کردم. از او تشکر کردم چون که به من کمک کرد تا رشد و پیشرفت کنم، اما از آمدن سیمونه اینزاگی هم خوشحال هستم. او می تواند جو خوبی در رختکن ایجاد کند و ما متحد خواهیم بود."

 

1625928

 

دی فرای همچنین فاش کرد که پس از ایست قلبی کریستین اریکسن با او صحبت کرده است.

مدافع هلندی اینتر در این باره گفت: "وقتی آن اتفاق افتاد من با اریکسن صحبت کردم. خیلی وقت بود که به او فکر می کردم. بعد دیگر مزاحمش نشدم چرا که او حتما پیام های زیادی دریافت کرده است. او نیاز به زمان دارد تا آمادگی جسمی خود را به دست بیاورد."

 

1625927

 

نراتزوری با هاکان چالهان اوغلو به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بسته تا به صورت موقت جانشین اریکسن شود.

 

دی فرای در این باره افزود: "چالهان اوغلو بازیکن قدرتمندی است، او موقعیت های گل زیادی خلق می کند و مهارت های تکنیکی خیلی خوبی دارد."

دیدگاه‌ها