کد خبر : 1769647 | 31 تیر 1400 ساعت 23:42 | 74.4K بازدید | 5 دیدگاه

مسی از سیاره‌ای دیگر است؛

گرین‎‌وود و پاسخ به سوال رونالدو بهتر است یا مسی؟

میسون گرین‌وود، ستاره جوان منچستریونایتد، درباره مبارزه همیشگی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و اینکه کدام یک بهترند، صحبت کرده و ستاره آرژانتینی انتخاب او است.

گرین‎‌وود و پاسخ به سوال رونالدو بهتر است یا مسی؟

به گزارش "ورزش سه"، جدال قدیمی بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، این دو غول فوتبال، که روی هم رفته 11 توپ طلا دارند، هرگز از بین نخواهد رفت.

حتی با وجود 35 سالگی مسی و 37 سالگی رونالدو، بعید است که ما این بحث که کدام یک بهترند را حتی پس از بازنشسته شدن این دو نیز بس کنیم.

 

یکی از بازیکنانی که امیدوار است روزی جای یکی از دو بهترین های جهان را بگیرد، مهاجم منچستر یونایتد، گرین‌وود است که در سن 19 سالگی از بازیکنان کلیدی تیم اوله گونار سولسشر است؛ حتی با وجود اضافه شدن جیدون سانچو به شیاطین سرخ.

این نوجوان با وجود حضور در یونایتد از طرفداران کریستیانو رونالدو که سال های درخشانی را در اولدترافورد گذراند نیست و در واقع لیونل مسی را انتخاب می کند.

 

1625964

 

گرین‌وود در آخرین مصاحبه خود به MUTV گفت: "برای من همیشه مسی بهترین بوده است. به نظر من او از یک سیاره دیگر است.

واضح است که رونالدو شگفت انگیز است، یک فوتبالیست فیزیکی و یک ورزشکار بزرگ. اما کاری که مسی با آن قد و قامت انجام می دهد، کاری که برای بارسلونا انجام داده و کسب این جام برای آرژانتین... او در سطح دیگری قرار دارد."

 

اشاره گرین وود به عنوان قهرمانی کوپا آمه ریکا است که اسطوره بارسلونا اخیراً با تیم ملی آرژانتین به دست آورد تا اولین جام کشورش در یک تورنمنت بزرگ از سال 1993 به بعد را بالای سر برده باشد.

عدم موفقیت شش بار برنده توپ طلا در تیم ملی یکی از معدود مواردی بود که علیه او بود و به همین دلیل عده ای می گفتند که او نمی تواند G.O.A.T باشد، به خصوص پس از قهرمانی رونالدو در یورو 2016.

 

کسب جام پس از سال ها تلاش یک لحظه احساسی برای مسی بود.

 

1625965

 

گرین وود همچنین از یک افسانه مدرن دیگر فوتبال یعنی رونالدو لوییس نازاریو دو لیما، معروف به "رونالدوی برزیلی" نیز با تحسین یاد می کند.

 

مهاجم یونایتد در مورد مهارت مورد علاقه خود در کودکی گفت: "مهارت مورد علاقه من Stepover بود و هنوز هم از آن استفاده می کنم.

این مهارت مورد علاقه من است. من رونالدوی برزیلی را تماشا می کردم، زیرا او همیشه یکی از این حرکت ها را روی دروازه بان ها یا مدافعان پیاده می کرد.

من قبلاً در پارک ها و اینجور جاها تمرین می کردم و این کار را در جلسات تمرینی انجام می دادم، بعد این کار باعث شدتا در بازی هم بتوانم از آن تکنیک استفاده کنم. و حالا دیگر این حرکت همیشه با من است، این یک حرکت مهارتی است که من تمرین می کنم."

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها