کد خبر : 1769651 | 01 مرداد 1400 ساعت 00:51 | 47.6K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: مدافع ویارئال به النصر پیوست (عکس)

رامیرو فونس موری مدافع فصل گذشته ویارئال اسپانیا و بازیکن سابق اورتون، با عقد قراردادی به النصر عربستان پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که امروز در خبرها اعلام شد، باشگاه النصر برای جذب یک مدافع خارجی و جایگزین مایکون پریرا، با رامیرو فونس موری مدافع فصل گذشته ویارئال وارد مذاکره شد و پس از توافق به این بازیکن، فونس موری به النصر پیوست.

 

 

1625972

 


این بازیکن چند ماه پیش به همراه ویارئال تحت هدایت اونای امری توانست عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به دست بیاورد. او به همراه ریورپلاته عنوان قهرمانی جام باشگاه های آمریکای جنوبی و قهرمانی لیگ آرژانتین را در کارنامه دارد و طبق ادعای وب سایت tycsports، قرارداد این بازیکن با تیم عربستانی دو ساله با بند تمدید برای سال سوم و دستمزد سالیاه 2 میلیون و 200 هزار دلار است.

 

 

1625971

 


باشگاه النصر با انتشار ویدیویی جالب توجه خرید این مدافع آرژانتینی را اعلام کرد. در کلیپ معرفی فونس موری، او در حالیکه پشت یک میز نشسته است، با مسلی آل معمر رئیس باشگاه النصر تماس گرفته و سپس پیامی را برای هواداران این تیم ارسال می کند و از حضورش در پیراهن نصراوی خبر می دهد.


النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. آنها پیش از این وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون و بشیکتاش به همراه اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو را به خدمت گرفته بودند. دیدار نماینده عربستان با تراکتور در تاریخ 23 شهریور برگزار می شود.

 

ٖ1625970

دیدگاه‌ها