کد خبر : 1769654 | 01 مرداد 1400 ساعت 08:12 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست آ.ا.ک در بازی رفت لیگ کنفرانس

اشتباه بزرگ کمک داور مانع از دبل انصاری فرد

تیم فوتبال آ.ا.ک آتن در دیدار رفت از دور دوم مرحله انتخابی لیگ کنفرانس، مقابل نماینده بوسنی و هرزگوین تن به شکست داد.

اشتباه بزرگ کمک داور مانع از دبل انصاری فرد

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت از مرحله دوم انتخابی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، پنج شنبه شب با برگزاری چند بازی به انجام رسید که در یکی از این مسابقات، تیم فوتبال آ.ا.ک آتن در استادیوم رودنی بوسنی و هرزگوین، میهمان ویلژ موستار بود که با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.


در این بازی، ابتدا کریم انصاری فرد خیلی زود نماینده یونان را پیش انداخت. در دقیقه 12 ضربه بغل پای مهاجم ایرانی آ.ا.ک به زیبایی وارد دروازه میزبان شد. این برتری اما تنها 2 دقیقه بیشتر دوام نداشت و عمر پرسز در دقیقه 14 حساب کار را به تساوی کشاند.

 

1625982


در لحظات پایانی نیمه نخست، ارسال زیبای پتروس مانتالوس به روی دروازه به کریم انصاری فرد رسید و مهاجم شایسته آ.ا.ک گل دوم را نیز وارد دروازه میزبان کرد اما کمک داور بازی به نشانه آفساید پرچم خود را بالا برد.

 

1625980


مرور صحنه آهسته نشان می دهد که انصاری فرد از پشت مدافع ویلژ موستار حرکت کرده و گل او در شرایط کاملا سالم به ثمر رسید اما اشتباه بزرگ کمک داور و عدم وجود VAR در مرحله انتخابی این مسابقات، مانع از دبل مهاجم ایرانی آ.ا.ک شد.

 

1625979

 

1625981


لحظه گل دوم انصاری فرد در دقیقه 41 و زمانی که نتیجه بازی یک - یک مساوی بود. آ.ا.ک روی اشتباه بزرگ کمک داور بازی را واگذار کرد و حالا باید در دیدار رفت این شکست را جبران کند.

 


در حالیکه تیم یونانی می توانست با برتری دو بر یک به رختکن برود اما این اتفاق رخ نداد و در نیمه دوم این تیم میزبان بود که به گل دوم رسید و بازی نیز با نتیجه دو بر یک به سود ویلژ موستار به پایان رسید تا آ.ا.ک برای دیدار برگشت که در تاریخ 7 مرداد برگزار می شود، کار سختی داشته باشد. انصاری فرد نیز در دقیقه 69 بازی با تصمیم ولادان میلوژویچ سرمربی یونانی ها تعویض شد.

دیدگاه‌ها