کد خبر : 1769655 | 01 مرداد 1400 ساعت 08:27 | 40.6K بازدید | 7 دیدگاه

کارلوس و عراق به روایت علی نوری

کی‌روش در فیسبوک و توییتر سرمربی عراق است (عکس)

علی نوری خبرنگار معروف عراقی در صفحه فیس بوک خود نوشت که هنوز مذاکرات برای حضور کی روش بر روی نیمکت عراق ادامه دارد.

کی‌روش در فیسبوک و توییتر سرمربی عراق است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داستان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی عراق بیش از حد انتظار طولانی شد و در حالیکه کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور وعده داده بود که مربی جدید تا پیش از عید قربان انتخاب می شود، اما این اتفاق رخ نداد و هنوز نام مربی جدید اعلام نشده است.


عراق برای انتخاب جانشین سرکو کاتانچ با چند مربی وارد مذاکره شد که بزرگترین و آشناترین نام، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران، کلمبیا، پرتغال و تیم فوتبال رئال مادرید بود. با این وجود، چند روز پیش اعلام شد که عقد قرارداد با کی روش به دلیل شرط و شروط سنگین این مربی به هم خورد اما اکنون اخباری درخصوص ادامه مذاکرات دو طرف به گوش می رسد.


علی نوری خبرنگار عراقی در صفحه فیس بوک و توئیتر خود به نقل از منابع موثق، روند مذاکرات با کی روش را شفاف سازی کرد. علی نوری در ابتدای صحبت هایش نوشت: من به شما قول دادم که بدون اطلاعات صحبت نخواهم کرد و بلافاصله اطلاعات زیر را دریافت کردم و می خواستم شما را در جریان پیشرفت مذاکرات با کی روش مربی پرتغالی قرار دهم.

 

1625983

 

توئیت های علی نوری درخصوص روند مذاکرات عراقی ها با کی روش. او مدعی است که مذاکرات هنوز به بن بست نخورده و کی روش نزدیک ترین گزینه به هدایت عراق است. ضمن اینکه علی نوری تمامی اخبار پیرامون شروط کی روش مبنی بر سکونت در امارات را رد کرد.

 

 


نوری در ادامه نوشت:  قرارداد رسمی به کی روش ارسال شد و او هدایت تیم ملی عراق در مقدماتی جام جهانی، بسیار استقبال کرد. اما کی روش به دلیل وضعیت سلامتی پدرش در حال حاضر در زادگاهش نامپولا موزامبیک ساکن است.


این خبرنگار عراقی در ادامه گفت: کی روش قرارداد را برای دستیارهایش ارسال و استقبال و تمایل زیادی از سوی آنها دریافت کرد تا کار را به عهده بگیرند. کی روش 4 دستیار را به همراه خود خواهد داشت که همگی بدون دخالت کسی و تنها توسط خودش انتخاب شده است. ضمن اینکه هیچ مربی عراقی هنوز در کادر فنی وی قرار نگرفته است.


او ادامه داد:  این قرارداد برای مدت یک سال است، منوط به اینکه قابل تمدید است. ضمن اینکه تمامی مبلغ لو رفته این قرارداد از جمله مبلغ 2 و نیم میلیون دلار نادرست بوده و مبلغ قرارداد کمتر از این عدد است. کمیته عادی سازی تمام جزئیات قرارداد را ارسال کرد و فقط تایید کی روش برای اعلام رسمی قرارداد با وی باقی مانده است. اگر توافق نهایی حاصل شود ، قرارداد در بغداد امضا می شود.


این خبرنگار در ادامه نوشت: تمام اخباری از جمله اقامت کی روش در امارات، انجام تمرینات در دبی، اجاره آپارتمان برای او و نزدیکانش چیزی غیر از اخبار بی اساس نیست.


علی نوری در پایان نوشت: کی روش با اختلاف زیادی، نزدیک ترین گزینه به هدایت عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی است و کمیته عادی سازی منتظر تصمیم و پاسخ او به این پیشنهاد است. در صورت عدم توافق قرارداد با کی روش، یک مربی آلمانی و یک مربی کلمبیایی منتظر شروع مذاکرات هستند.

دیدگاه‌ها