کد خبر : 1769660 | 01 مرداد 1400 ساعت 09:16 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

دعوت ستاره فرانسوی به پاریس؛

واینالدوم: دوست دارم پوگبا هم به PSG بپیوندد

جورجینیو واینالدوم، ستاره ملی پوش هلند که پس از جدایی از لیورپول به PSG پیوست، به شایعاتی که در رابطه با انتقال پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، به پارک دو پرنس وجود دارد دامن زد.

واینالدوم: دوست دارم پوگبا هم به PSG بپیوندد

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم تایید کرده است که دوست دارد پل پوگبا به پاری سن ژرمن بپیوندد. او همچنین ستاره یونایتد را یکی از بهترین هافبک های جهان توصیف کرده است.

گمانه زنی ها در مورد آینده پوگبا در حالی شدت گرفته که او آخرین سال قرارداد فعلی خود را در اولدترافورد سپری می کند و گفته می شود شیاطین سرخ در مذاکرات درباره تمدید این بازیکن قرارداد هنوز به پیشرفتی نرسیده اند.

 

پاری سن ژرمن در میان چند باشگاه هایی است که به  جذب این بازیکن فرانسوی علاقمندند و و واینالدوم اکنون از احتمال ورود پوگبا به پارک دو پرنس استقبال کرده است.

 

1625992

 

واینالدوم که این تابستان به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول به PSG پیوست معتقد است که کیفیت پوگبا به کار هر تیمی که او در آن بازی کند خواهد آمد.

 

واینالدوم گفت: "من دوست دارم پوگبا را در کنار خود داشته باشم. او فوق العاده است. من چندین بار مقابل او بازی کرده ام، عجب بازیکنی!

اگر از هر بازیکنی از تیم های دیگر بپرسید که آیا دوست دارد پوگبا به او بپیوندد، همه پاسخ مثبت می دهند زیرا او یک بازیکن فوق العاده و بسیار با کیفیت است.

او همه چیز را دارد، یکی از بهترین هافبک های جهان است."

 

1625994

 

گمان می رفت یونایتد مشتاق بستن قرادادی جدید و با شرایط تازه با پوگبا است، اما هافبک فرانسوی می گوید که "پیشنهاد مشخصی" از این باشگاه دریافت نکرده است.

 

اگر شیاطین سرخ نتوانند با این بازیکن 27 ساله به توافق برسند، ممکن است چاره ای جز کسب درآمد از فروش او نداشته باشند. پوگبا در سال 2022 بازیکن آزاد خواهد شد.

گفته می شود پاری سن ژرمن حاضر است 69 میلیون دلار برای پوگبا بپردازد. همچنین در ماه های اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به رئال مادرید یا بازگشت او به یوونتوس نیز مطرح بوده است.

دیدگاه‌ها